The road towards knowledge [Lev]
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Library
Pagina 14 van 15 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Re: The road towards knowledge [Lev]
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
Het was nu eenmaal een feit dat Aryana weinig vrienden had gehad, daarbij waren ahar oom en tante erg druk en zou het haar niet verbazen als haar neven de brieven zouden onderscheppen. Hierdoor had ze besloten hen niet te schrijven; ook al was het zonde van de uil. De Professor gaf een knikje bij haar voorstel. Al verwachtte ze ergens dat hij wel een vaste schooluil gebruikte; daarvoor waren ze aanwezig. In de tussentijd begon Archimedes naar haar vingers begon te happen. Hij beet niet door, en was uiterst voorzichtig. Plagend sprak het meisje tegen hem, over dode muizen. "Ik denk niet dat Vasyl daar fan van zou zijn inderdaad." Verklaarde de man waardoor de brunette meteen knikte. De grijze kater zou het waarschijnlijk niet waarderen. "Vasyl is trouw aan jou, hij zou hem waarschijnlijk niet waarderen." Grinnikte het meisje terwijl ze hem serieus aan keek.
@Lev Nekrasov|| words: 147
icon + karakterkaart :
IC :
282
Name :
Butter
icon + karakterkaart :
IC :
156
Name :
Anouk
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
Aryana snapte wel dat de kater waarschijnlijk iets had tegen muizen die hij zelf niet had gevangen; het was iets dat voor trots zorgde bij jagende dieren. Daarbij was de kater vast ook gehecht aan zijn baasje; ondanks dat hij een eigen zinnetje had. "Niemand die je nog een brief zou willen sturen dan?" Vroeg de man waardoor het meisje meteen haar hoofd schudde. Er was niemand die ze een brief zou kunnen sturen daarbij wist ze ook niet wat ze wou zeggen of schrijven. "Nee, ik weet toch niet wat ik moet schrijven." Sprak het meisje zacht waarna ze zachtjes tegen de uil tikte zodat hij haar schouder verliet en nadat hij een zacht geluid maakte weer naar zijn plekje vloog.
@Lev Nekrasov|| words: 122