The road towards knowledge [Lev]
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Library
Pagina 13 van 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Re: The road towards knowledge [Lev]
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
De Professor gaf enkel een kort knikje op haar opmerking, waarschijnlijk had hij weinig met uilen te maken gehad, ook al gebruikten de meesten hen als ze een brief wouden sturen of een klein pakketje. Aryana volgde hem de bekende gangen door in de richting van de toren, dit pad had ze al vaker gelopen waardoor ze hier en daar punten herkende en wel degelijk wist hoe ze naar de prachtige uil moest komen. ”Waarom heb je voor een uil gekozen?” Vroeg hij terwijl ze onderweg waren waardoor het meisje even haar schouders ophaalde. Echt zeker was ze niet, het leek haar gewoon handig en daarbij had de betreffende uil haar aangesproken met zijn gedrag. ”Ik denk dat het eerder zo is dat Archimedes voor mij heeft gekozen dan andersom. Hij trok mijn aandacht.” Sprak het meisje met een klein glimlachje terwijl ze de leraar aan keek. Ze leek wat meer ontspannen als ze kon spreken over leuke onderwerpen zoals haar uil. Alsof dieren over het algemeen een positief effect op haar hadden.
@Lev Nekrasov|| words: 173
icon + karakterkaart :
IC :
282
Name :
Butter
icon + karakterkaart :
IC :
156
Name :
Anouk
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
Het duurde niet lang voordat ze bij de toren stonden waar honderden uilen te vinden waren. Sommige waren van de school terwijl anderen van leerlingen waren. Aryana behoorde tot de laatste groep met Archimedes. Zodra de deur geopend werd stapte ze na de leraar naar binnen toe. Sommige uilen schrokken op en verlieten de toren; terwijl er een, sneeuwwitte ineens naar beneden gedoken kwam en zich op de schouder van het meisje zetelde. Een zacht geluidje verliet zijn keel terwijl twee intelligente ogen de leraar aan staarden. Voorzichtig aaide de jonge leerlinge het dier over zijn kop waarna ze grinnikte. "Dit is dus Archimedes." Sprak ze op een zachte stem boven het geluid dat de uilen maakten uit.
@Lev Nekrasov|| words: 118