Stupid stairs
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Floors
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Stupid stairs
Lilianne haalde diep adem en zuchtte toen eens. Ze keek naar het jongere meisje en knikte. "Ja hoor.", antwoordde ze, ergens wel wat gekalmeerd door de bezorgdheid van het hufflepuff meisje. Hufflepuff stond daar natuurlijk bekend voor, voor hun vriendelijkheid; zoals Ravenclaw bekend stond om hun ijverigheid. De vierdejaars tikte geïrriteerd met haar wand op haar been. "Ik wou dat ik een handige spreuk wist die ons hieruit kan redden.", mompelde ze, goed wetend dat ze met de spreuken die ze kende niet veel kon. Lilianne verwachtte nu ook niet dat Aryana wel een handige spreuk wist - het kind kon vast alleen lumos, of zo.
icon + karakterkaart :
IC :
130
Name :
Bunny
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
De Ravenclawer haalde diep adem en zuchtte toen even. Ze keek naar het jongere meisje en knikte even waardoor Aryana haar een opgeluchte glimlach gunde. Ze had namelijk geen idee wat ze zou kunnen doen voor haar als het niet goed ging. Immers kende ze maar een spreuk en die kon er enkel voor zorgen dat ze stilletjes weg kon sluipen. Iets waar ze niet al te veel aan hadden natuurlijk in deze situatie. "Ja hoor." antwoordde ze ietwat kalmer dan ze er uit had gezien. Hufflepuff stond er om bekend zorgzaam te zijn iets dat het jonge meisje dan ook was. De vierdejaars tikte geïrriteerd met haar wand tegen haar been waardoor het meisje haar een vragende blik gunde. Behalve dat ze ergens wel een beetje geërgerd was, bleef ze voornamelijk rustig. "Ik wou dat ik een handige spreuk wist die ons hieruit kan redden." mompelde ze waardoor Aryana langzaam knikte en haar ogen even nadenkend sloot. "Ik kan ons alleen heel stil maken, maar ik denk niet dat zo iets echt veel helpt," Besloot ze uiteindelijk, haar donkerbruine ogen namen de ander bedenkelijk in zich op. "Durven we het aan de trap nogmaals te nemen?" Vroeg ze uiteindelijk voorzichtig.
@Lilianne Shertick|| words: 201
icon + karakterkaart :
IC :
282
Name :
Butter
Blijkbaar kende de eerstejaars niet lumos, maar wel een anders spreuk. Hm, eigenaardig. Maar ja, iedereen was anders - het was niet omdat Lumos haar eerste spreuk was dat dat voor iedereen zo was. Lilianne haalde even bijna onopmerkbaar haar schouders op en zette toen een stap dichter bij de trap, naar beneden kijkend. Momenteel was hij braaf, statisch alsof hij een gewone niet-magische trap was. Maar zij wisten wel beter. Aryana vroeg of ze het weer aan zouden durven om de trap te nemen. De vierdejaars richtte heel even een blik op de gang achter haar, al wist ze dat dat nutteloos was - deze gang liep dood. "We zullen wel moeten.", antwoordde ze uiteindelijk, duidelijk niet blij daarmee.