Stupid stairs
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Floors
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Stupid stairs
Lilianne keek op toen het meisje haar riep . Ze was al twee treden opgegaan en toen ze omkeek zag ze dat de trap die ze net wou nemen éindelijk goed stond. Net wanneer ze de hoop opgegeven had, natuurlijk. Snel ging de vierdejaars weer naar beneden en stapte ze de treden van de andere trap op. Toch wel ontbijt vandaag, blijkbaar. Blij dat de trappen zo goed meewerkten. "Ik had eerder moeten opgeven.", mompelde ze, niet per se naar Aryana gericht al zou het meisje haar vast wel horen; ze stonden immers naast elkaar. Als ze eerder had opgegeven had de trap vast eerder goed gedraaid - zo leek het toch altijd te gaan. Alsof de trap wachtte tot ze een andere richting uit ging.
icon + karakterkaart :
IC :
130
Name :
Bunny
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
Aryana zuchtte opgelucht toen ze door had dat Lilianne haar kant weer op kwam. Ze hield er niet zo van in een grote menigte de trap op te stormen zonder iemand waarvan ze de naam kende in de buurt. Haar bruine ogen gleden langs de andere studenten terwijl ze naast de Ravenclawer omhoog klom. "Ik had eerder moeten opgeven.", mompelde de oudere leerlinge waardoor Aryana haar met een bedenkelijke frons aan keek. Opgeven, ze had niet verwacht dat woord uit een Ravenclawer's mond te horen. Immers waren die studenten befaamd om het leren van dingen die onmogelijk leken. "Ik dacht dat Ravenclawers niet al te snel opgaven," Vroeg het meisje zich hardop af terwijl ze haar met een vragende blik aan keek. "Als het komt op leren in ieder geval niet," Fluisterde ze terwijl ze nog een stap zette. Waarschijnlijk had Lilianne het waarschijnlijk over het feit dat de trap pas draaide op het moment dat iemand het op gaf. Had de trap een eigen gevoel voor humor ontwikkeld, ofzo?
@Lilianne Shertick|| words: 170
icon + karakterkaart :
IC :
282
Name :
Butter
Lilianne keek fronsend omlaag naar het jonge meisje die duidelijk haar grap gemist had. Ze haalde haar schouders op terwijl ze de trap verder beklommen. "Studeren geef ik ook niet snel op.", antwoordde ze droogjes. "Wachten op trappen die een eigen willetje hebben, daarentegen.." Ze klopte met haar vuist even op de trapleuning alsof ze hem wou straffen voor zijn slechte gevoel voor humor. Alleen in Hogwarts kon een trap een eigen karakter hebben. Het was één van de vervelendere aspecten van de school - samen met het labyrinth aan gangen en de gevaren die scholen in de ongebruikte lokalen.