Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A different kind of flavor

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

A different kind of flavor - Pagina 3 Empty Re: A different kind of flavor

Bericht van Ezra Lowell ma dec 24 2018, 23:38

- ezra lowell -
“Nee, voorlopig niet meer,” reageerde Cheryl. Ezra zwaaide een serveerster over en de twee bestelde twee Butterbeer. “Dus Head boy, hè?” grinnikte Cheryl nadat ze haar aandacht weer op hem had gevestigd. “Dan zal je je handen wel vol hebben aan mijn broer.” Er verscheen een lichte frons op Ezra's gezicht terwijl hij naar het hare keek. Hij wist überhaupt haar naam niet dus was het wat lastig om er achter te komen wie haar broer was. Hij geloofde niet dat ze een Agard was dus dan was de enige optie dat ze Evan's zus was. Wat een verschil tussen die twee als dat het geval was. “Evan is mijn broer trouwens,” bevestigde de brunette zijn vermoedde. Toch wel vreemd hoe een tweeling - want dat nam hij aan aangezien ze even oud moesten zijn - zo verschillend kon zijn. “Maar laat je vooral niet bedwelmen door zijn harde karakter, hoor. Hij is eigenlijk best wel lief. Mensen weten gewoon niet hoe ze met hem om moeten gaan,” sprak ze met een glimlach. Hij kon wel merken dat ze positief over haar broer dacht. "Ik heb niet zo'n probleem met hem, anderen helaas wel en juist daarmee komen ze naar mij." Ezra haalde zijn schouders een keer op. Bovendien was Evan niet de enige die voor problemen zorgde binnen Slytherin. "Maar eh, wat is jouw naam eigenlijk?"
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
A different kind of flavor - Pagina 3 Ezra_i10

IC :
109

Name :
Anouk

Hogwarts ID
Year: Seventh year
Species: Half-vampire

Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Cheryl Castle ma dec 24 2018, 23:46

Ezra’s antwoord kwam voor Cheryl niet als een verrassing aan, maar toch kon ze het niet helpen dat haar mondhoeken kort naar beneden trokken toen hij aangaf dat anderen een slechte indruk van haar broer hadden en hem daarom vaak aan de Head boy verlinkten. Evan was nooit echt goed geweest in het maken van positieve indrukken en dat was door heel het gedoe met hun vader en moeder alleen maar erger geworden. En aangezien ze met een bende studenten met hun eigen ingewikkelde verleden in één kasteel opgesloten zaten en bijna elke dag op elkaars lip zaten, kon je niet verwachten dat ze achter Evan meer zouden zoeken dan hun neus lang was. “Cheryl,” antwoordde ze met een glimlach op Ezra’s vraag. Het was een beetje dom om nu zijn naam te vragen terwijl ze die al kende, dus liet ze dat achterwege. Ze haalde haar schouders op naar hem, om maar even door te gaan op het onderwerp “Evan”. “Hij zoekt het dikwijls ook zelf op met zijn gedrag, dus ik kan het ze niet altijd kwalijk nemen. Toch zouden ze eens verder moeten kijken dan hun neus lang is. Evan stelt zichzelf defensief op naar anderen omdat ze niet weten hoe ze met hem om moeten gaan. Als jij geen probleem met hem hebt, wil dat zeggen dat je of niet erg onder de indruk bent van zijn rebelse gedrag of dat je erdoorheen hebt kunnen prikken. Wat ik bij dat laatste echt bijzonder knap zou vinden, trouwens.” Ze had Ezra al wel een aardige jongen gevonden, maar iemand die Evan niet negatief benaderde en hem niet volledig afkraakte in haar bijzijn, vond ze automatisch nog aardiger. Haar tweelingbroer had een groot effect op haar, ook al hadden ze nu minder contact dan anders. “Tja… Evan is Evan. Meer kan ik er niet van maken. Hij zal op zijn eigen manier wel vrienden weten te maken of hij zal er uiteindelijk achter komen dat zijn manier van benaderen niet helemaal werkt.” Of hij deed zoals hij altijd deed: zich nergens iets van aantrekken en gewoon lekker zijn gang gaan. Zo was zijn karakter immers en zo zou het ook altijd blijven, zeker nu de problemen zich thuis steeds meer en meer opstapelden.
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
A different kind of flavor - Pagina 3 100x100

IC :
48

Name :
Freedje

Hogwarts ID
Year: Sixth year
Species: Wizard

Gryffindor student

Bericht van Ezra Lowell di dec 25 2018, 00:43

- ezra lowell -
Het viel hem op dat zijn woorden haar niet heel goed vielen. Viel te begrijpen op zich. Ze leek goed over haar broer te denken terwijl vele anderen dat niet deden. “Cheryl,” stelde de brunette zich voor. Cheryl Carve, noted. “Hij zoekt het dikwijls ook zelf op met zijn gedrag, dus ik kan het ze niet altijd kwalijk nemen. Toch zouden ze eens verder moeten kijken dan hun neus lang is. Evan stelt zichzelf defensief op naar anderen omdat ze niet weten hoe ze met hem om moeten gaan. Als jij geen probleem met hem hebt, wil dat zeggen dat je of niet erg onder de indruk bent van zijn rebelse gedrag of dat je erdoorheen hebt kunnen prikken. Wat ik bij dat laatste echt bijzonder knap zou vinden, trouwens.” Okay het was ondertussen wel duidelijk. Ze kon haar reactie begrijpen maar het was niet voor iedereen zo makkelijk. "Net zoals zij dat zouden kunnen kan hij dat ook eens proberen," sprak hij schouderophalend. Het moest immers nooit maar van een kant komen. Zelf zou ze hopelijk ook inzien dat Evan niet iemand was waar iedereen het mee zou kunnen vinden. “Tja… Evan is Evan. Meer kan ik er niet van maken. Hij zal op zijn eigen manier wel vrienden weten te maken of hij zal er uiteindelijk achter komen dat zijn manier van benaderen niet helemaal werkt.” Ezra begon het onderwerp ondertussen wel een beetje beu te raken. Over andere mensen praten was so wie so niet helemaal zijn ding. Gelukkig kwam de serveerster net hun Butterbeer brengen. "Genoeg over Evan," sprak hij terwijl hij een van de twee glazen vast pakte. Hij hoorde elke dag wel genoeg over de jongen. Hij hief zijn glas een stukje haar kant op. "Cheers?"
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :

IC :
109

Name :
Anouk

Hogwarts ID

Slytherin Head Boy

Bericht van Cheryl Castle di dec 25 2018, 09:17

“True,” was het enige dat ze zei toen Ezra zijn reactie gaf. Ze vond het ergens wel vervelend om over haar broer te praten, want ze had het idee dat ze hem constant aan het verdedigen was voor zijn eigen acties. Ze wist dat Evan een reputatie had binnen de school en dat hij die niet gauw ging veranderen, dus was voor haar het onderwerp nu wel afgelopen. Ze hadden beiden hun mening gezegd en nu was het wel goed zo. Gelukkig leek Ezra daar precies op hetzelfde moment ook zo over te denken, want hij wilde het over een andere boeg gooien. Ze nam de kans maar al te graag aan en pakte haar eigen glas waarna ze deze in zijn richting stak. “Cheers,” bevestigde ze, haar glas tegen het zijne klinkend en daarna een slok nemend. Als de warmte in het café al niet genoeg was om haar te verwarmen, was de Butterbeer dat zeker wel. Het goedje gleed door haar keel naar beneden en verwarmde haar maag waardoor Cheryl even tevreden naar haar glas keek. Ze dacht kort na over een onderwerp dat niet over zijn positie als Head boy en ook niet over haar broer ging en vond algauw wat ze moest hebben. “Je zit in je laatste jaar, toch?” Het was gewoon puur een gok. Wie weet zat hij nog steeds in zijn zesde jaar omdat hij een jaar over moest doen, maar dat zou ze dan wel horen. “Heb je al enige plannen voor de toekomst?” Ze keek de jongen met gerezen wenkbrauwen vragend aan. Zij wilde graag Healer worden, maar het was nog maar de vraag of ze die toekomstplannen voort kon zetten. Haar moeder had gezegd dat het in hun familie de bedoeling was dat als één van de partners de familie ten schande richtte, dat ze voor de rest van haar leven naar haar man moest luisteren. Cheryl moest alleen al lachen bij het idee. Want als haar moeder dacht dat zij zich zonder slag of stoot op ging geven, dan kon ze nog wel eens van een koude kermis thuiskomen.

psstt ze is nu Cheryl Castle, niet Carve xD
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :

IC :
48

Name :
Freedje

Hogwarts ID

Gryffindor student

Bericht van Ezra Lowell wo dec 26 2018, 22:07

- ezra lowell -
“True,” reageerde Cheryl gelukkig op zijn voorstel. Dat scheelde een hoop gedoe. Als je klaar was met het praten over een onderwerp en de ander zou er maar op door dringen was dat hoe dan ook behoorlijk vervelend. “Cheers,” zei de brunette terwijl ze haar glas tegen het zijne klikte. De twee namen tegelijkertijd een slok van het butterbeer. Dat smaakte toch behoorlijk anders dan de bloedlolly die hij enkele minuten had. Niet dat het slecht was. “Je zit in je laatste jaar, toch?” vroeg de Gryffindor leerlinge hem. Ezra knikte bevestigend, waardoor Cheryl haar volgende vraag stelde. “Heb je al enige plannen voor de toekomst?” vroeg ze. Ezra keek kort naar zijn handen voor hij zijn blik terug op de brunette richtte. Ze had hem geen makkelijke vraag gesteld. "Ik wil eerst wat rondreizen, kijken of ik met een specifieke auror unit mee kan en daarna werken voor het Ministry als vertegenwoordiger." Hij schudde een keer met zijn hoofd ten teken dat dit zomaar een vaag plan was. Nog niets was zeker en hij wist niet eens of het überhaupt allemaal zou kunnen.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :

IC :
109

Name :
Anouk

Hogwarts ID

Slytherin Head Boy

Bericht van Cheryl Castle do dec 27 2018, 13:25

Ezra legde zijn plannen uit en Cheryl gaf een knikje. Ze zag ook dat hij een hint gaf om aan te geven dat hij er nog niet zeker van was of hij zijn plannen wel waar kon maken, maar voor nu klonk het nog niet onmogelijk in haar ogen. Ze bleef erin geloven dat als je iets heel graag wilde en er erg je best voor deed, het op de één of andere manier wel moest lukken. Misschien niet helemaal op de manier die je gehoopt en ook wel enigszins verwacht had, maar toch wel ergens in die richting. Ze hoopte dan ook voor Ezra dat als hij bij zijn plannen zou blijven dat het allemaal goed uit zou draaien voor hem. “Ik denk dat je er wel aanleg voor hebt,” zei ze schouderophalend. Studenten werden immers niet zomaar verkozen als Head boy en Head girl. Het feit dat hij die rank van de school had gekregen, wilde zeggen dat ze hem verantwoordelijkheid wilde geven. Prefects waren er immers voor bevoegd om house points af te trekken als ze bepaalde acties te ver vonden gaan, hetzelfde recht wat een leerkracht ook had. Ze hadden toch een bepaalde macht over de afdelingen, al was niet iedereen daar al te blij mee. Het was natuurlijk ook zien hoe de persoon in kwestie ermee omging, maar ze dacht niet dat Ezra zijn positie als Head boy zou misbruiken. “Ikzelf wil graag als Healer aan de slag gaan,” lichtte ze toe. “Misschien hier in Hogwarts, misschien in een bekend ziekenhuis.” Ze haalde haar schouders op om aan te geven dat ook zij geen idee had of haar plannen wel de kant op konden draaien dat zij wilde. “Ik wil er volgend jaar volledig voor gaan kijken of ik al iets in die richting kan gaan doen, zoals een stage of iets dergelijks, maar voor nu concentreer ik me voornamelijk op het leren van healing spells zodat ik al enigszins enige basis heb.” Ze zei er maar niet bij dat ze thuis veel reden had om te oefenen, als ze de vakanties tenminste naar huis zou gaan. Haar verloofde zou haar niet laten ontglippen nu ze hem al één vakantie had proberen te ontzien en niet op zijn berichten antwoordde die hij tot vervelens toe bleef sturen via de Owl’s Service Post.
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :

IC :
48

Name :
Freedje

Hogwarts ID

Gryffindor student

Bericht van Ezra Lowell do dec 27 2018, 22:11

- ezra lowell -
“Ik denk dat je er wel aanleg voor hebt,” reageerde Cheryl tot zijn verbazing. Hij zou er maar niet verder op in gaan. Zijn kansen waren immers niet zo groot. Discriminatie tegen half-blood was nog steeds een ding, ook al zeiden sommige van niet. Zulke dingen zag je ook niet tenzij je er zelf last van had. “Ikzelf wil graag als Healer aan de slag gaan,” vertelde Cheryl hem vervolgens. “Misschien hier in Hogwarts, misschien in een bekend ziekenhuis.” Ze haalde haar schouders een keer op naar haar verduidelijking. “Ik wil er volgend jaar volledig voor gaan kijken of ik al iets in die richting kan gaan doen, zoals een stage of iets dergelijks, maar voor nu concentreer ik me voornamelijk op het leren van healing spells zodat ik al enigszins enige basis heb.” Het was op zich best een mooi doel om mensen op die manier te willen helpen. Medische hulp zou altijd nodig blijven. "Je zou kunnen vragen of Noah Tomphson, de Hogwarts doctor je wat zou kunnen leren."
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :

IC :
109

Name :
Anouk

Hogwarts ID

Slytherin Head Boy

Bericht van Cheryl Castle do dec 27 2018, 22:29

Ezra kwam met het idee dat ze zou kunnen vragen of hun huidige doctor haar iets zou willen leren en ze knikte bevestigend. Aan die optie had ze ook al gedacht, maar aangezien ze nog zeker bijna anderhalf jaar te gaan had, had ze er geen haast ingezien. Ze had niet het idee gekregen dat veel studenten hetzelfde idee als haar hadden en bovendien wilde ze eerst kijken of ze door boeken te verslinden in de bibliotheek niet het één en ander al kon leren. De boeken hadden haar geholpen om één van haar huidige healing spells tot een goed einde te brengen, zonder dat ze daar hulp bij had gekregen van iemand anders. Het had haar zeker een paar weken gekost om de spell volledig onder controle te krijgen en had haar genoeg schrammetjes opgeleverd, maar uiteindelijk was het gelukt en had ze vorig jaar met succes van dienst kunnen zijn bij een afdelingsgenoot die van de trap was gevallen en een verwonding had opgelopen. In eerste instantie was hij wantrouwig geweest en had graag direct naar de Hospital Wing gewild, maar uiteindelijk had hij Cheryl haar gang laten gaan en was het haar wonder boven wonder gelukt om het bloeden zodanig te stoppen dat hij zonder problemen naar the Hospital Wing had kunnen gaan. “Dat klinkt als een goed idee. Voor nu doe ik vooral veel kennis op door boeken te lezen en kan ik met trots zeggen dat ik al één spell onder controle heb. Nog niet echt veel, maar mijn broer vond het een goed idee om me zowel op offensieve, defensieve als healing spells te concentreren. Vooral de offensieve.” Een kleine glimlach speelde om haar lippen. “Ikzelf ben meer voor de defensieve en de healing spells. Ik zou een slechte Healer zijn als mijn voorkeur voornamelijk bij offensieve spells lag, gezien het onze taak is om verwondingen te voorkomen, niet te veroorzaken.” Natuurlijk waren er situaties dat je niet anders kon dan jezelf er met geweld uit te vechten, maar zij beperkte zich liever tot subtielere aanpak waarbij ze het liefste zo min of juist geen geweld kon gebruiken.
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :

IC :
48

Name :
Freedje

Hogwarts ID