A different kind of flavor
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts Outskirts :: Hogsmeade :: Honeydukes
Pagina 3 van 5• Deel
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: A different kind of flavor
- ezra lowell -
“Nee, voorlopig niet meer,” reageerde Cheryl. Ezra zwaaide een serveerster over en de twee bestelde twee Butterbeer. “Dus Head boy, hè?” grinnikte Cheryl nadat ze haar aandacht weer op hem had gevestigd. “Dan zal je je handen wel vol hebben aan mijn broer.” Er verscheen een lichte frons op Ezra's gezicht terwijl hij naar het hare keek. Hij wist überhaupt haar naam niet dus was het wat lastig om er achter te komen wie haar broer was. Hij geloofde niet dat ze een Agard was dus dan was de enige optie dat ze Evan's zus was. Wat een verschil tussen die twee als dat het geval was. “Evan is mijn broer trouwens,” bevestigde de brunette zijn vermoedde. Toch wel vreemd hoe een tweeling - want dat nam hij aan aangezien ze even oud moesten zijn - zo verschillend kon zijn. “Maar laat je vooral niet bedwelmen door zijn harde karakter, hoor. Hij is eigenlijk best wel lief. Mensen weten gewoon niet hoe ze met hem om moeten gaan,” sprak ze met een glimlach. Hij kon wel merken dat ze positief over haar broer dacht. "Ik heb niet zo'n probleem met hem, anderen helaas wel en juist daarmee komen ze naar mij." Ezra haalde zijn schouders een keer op. Bovendien was Evan niet de enige die voor problemen zorgde binnen Slytherin. "Maar eh, wat is jouw naam eigenlijk?"
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
icon + karakterkaart :
IC :
109
Name :
Anouk
Ezra’s antwoord kwam voor Cheryl niet als een verrassing aan, maar toch kon ze het niet helpen dat haar mondhoeken kort naar beneden trokken toen hij aangaf dat anderen een slechte indruk van haar broer hadden en hem daarom vaak aan de Head boy verlinkten. Evan was nooit echt goed geweest in het maken van positieve indrukken en dat was door heel het gedoe met hun vader en moeder alleen maar erger geworden. En aangezien ze met een bende studenten met hun eigen ingewikkelde verleden in één kasteel opgesloten zaten en bijna elke dag op elkaars lip zaten, kon je niet verwachten dat ze achter Evan meer zouden zoeken dan hun neus lang was. “Cheryl,” antwoordde ze met een glimlach op Ezra’s vraag. Het was een beetje dom om nu zijn naam te vragen terwijl ze die al kende, dus liet ze dat achterwege. Ze haalde haar schouders op naar hem, om maar even door te gaan op het onderwerp “Evan”. “Hij zoekt het dikwijls ook zelf op met zijn gedrag, dus ik kan het ze niet altijd kwalijk nemen. Toch zouden ze eens verder moeten kijken dan hun neus lang is. Evan stelt zichzelf defensief op naar anderen omdat ze niet weten hoe ze met hem om moeten gaan. Als jij geen probleem met hem hebt, wil dat zeggen dat je of niet erg onder de indruk bent van zijn rebelse gedrag of dat je erdoorheen hebt kunnen prikken. Wat ik bij dat laatste echt bijzonder knap zou vinden, trouwens.” Ze had Ezra al wel een aardige jongen gevonden, maar iemand die Evan niet negatief benaderde en hem niet volledig afkraakte in haar bijzijn, vond ze automatisch nog aardiger. Haar tweelingbroer had een groot effect op haar, ook al hadden ze nu minder contact dan anders. “Tja… Evan is Evan. Meer kan ik er niet van maken. Hij zal op zijn eigen manier wel vrienden weten te maken of hij zal er uiteindelijk achter komen dat zijn manier van benaderen niet helemaal werkt.” Of hij deed zoals hij altijd deed: zich nergens iets van aantrekken en gewoon lekker zijn gang gaan. Zo was zijn karakter immers en zo zou het ook altijd blijven, zeker nu de problemen zich thuis steeds meer en meer opstapelden.
Cheryl Castle
Gryffindor student
icon + karakterkaart :
IC :
48
Name :
Freedje
- ezra lowell -
Het viel hem op dat zijn woorden haar niet heel goed vielen. Viel te begrijpen op zich. Ze leek goed over haar broer te denken terwijl vele anderen dat niet deden. “Cheryl,” stelde de brunette zich voor. Cheryl Carve, noted. “Hij zoekt het dikwijls ook zelf op met zijn gedrag, dus ik kan het ze niet altijd kwalijk nemen. Toch zouden ze eens verder moeten kijken dan hun neus lang is. Evan stelt zichzelf defensief op naar anderen omdat ze niet weten hoe ze met hem om moeten gaan. Als jij geen probleem met hem hebt, wil dat zeggen dat je of niet erg onder de indruk bent van zijn rebelse gedrag of dat je erdoorheen hebt kunnen prikken. Wat ik bij dat laatste echt bijzonder knap zou vinden, trouwens.” Okay het was ondertussen wel duidelijk. Ze kon haar reactie begrijpen maar het was niet voor iedereen zo makkelijk. "Net zoals zij dat zouden kunnen kan hij dat ook eens proberen," sprak hij schouderophalend. Het moest immers nooit maar van een kant komen. Zelf zou ze hopelijk ook inzien dat Evan niet iemand was waar iedereen het mee zou kunnen vinden. “Tja… Evan is Evan. Meer kan ik er niet van maken. Hij zal op zijn eigen manier wel vrienden weten te maken of hij zal er uiteindelijk achter komen dat zijn manier van benaderen niet helemaal werkt.” Ezra begon het onderwerp ondertussen wel een beetje beu te raken. Over andere mensen praten was so wie so niet helemaal zijn ding. Gelukkig kwam de serveerster net hun Butterbeer brengen. "Genoeg over Evan," sprak hij terwijl hij een van de twee glazen vast pakte. Hij hoorde elke dag wel genoeg over de jongen. Hij hief zijn glas een stukje haar kant op. "Cheers?"
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy