A different kind of flavor
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts Outskirts :: Hogsmeade :: Honeydukes
Pagina 4 van 5• Deel
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: A different kind of flavor
- ezra lowell -
“Dat klinkt als een goed idee. Voor nu doe ik vooral veel kennis op door boeken te lezen en kan ik met trots zeggen dat ik al één spell onder controle heb. Nog niet echt veel, maar mijn broer vond het een goed idee om me zowel op offensieve, defensieve als healing spells te concentreren. Vooral de offensieve.” Dat verbaasde hem om eerlijk te zijn helemaal niets. Als Cheryl echt iets in de healing wilde gaan doen was het logisch dat haar voorkeur daar lag en niet bij offensieve magie. Evan kennende was het ook logisch dat zijn voorkeur wel bij het offensieve lag. "Je lijkt het beter te weten dan ik en jij hebt nog een jaar," greens Ezra voor hij nog een slok van zijn drinken nam. Jup, dit smaakte ook wel goed. Misschien juist omdat hij niet zo vaak dronk, wat hem op zijn volgende vraag bracht. "Drink je vaak?" Ja, ze waren hier nou toch, dan kon je onder die vraag ook niet echt meer uit komen. Bovendien was het haar idee geweest om hier heen te gaan.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
icon + karakterkaart :
IC :
109
Name :
Anouk
Cheryl was normaal gezien niet het verlegen type, maar als het op complimentjes aankwam, kon ze opeens redelijk bescheiden worden. Zo ook nu trok er een lichte blos over haar wangen en een zachte glimlach verscheen om haar lippen toen Ezra haar complimenteerde. Het was immers heel wat om van iemand die een jaar hoger zat te horen te krijgen dat jouw kennis beter was dan het zijne, al was dat voor iemand anders misschien niet zo speciaal. “Dat valt wel mee,” zei ze snel. “Het is natuurlijk wel belangrijk dat ik me zo veel mogelijk op het onderwerp richt zodat ik, als ik afstudeer over een jaar, niet met mijn mond vol tanden kom te staan. Een beetje basiskennis lijkt me immers wel vereist om ergens binnen te geraken.” En daarom zou het voor haar niet slecht zijn als ze al het één en ander research ging doen. Ezra ging echter al snel over op een ander onderwerp en Cheryl kon een betrapte glimlach niet onderdrukken terwijl ze naar hem keek. “Ik heb zo mijn momenten, ja,” gaf ze toe. Soms was het om de ellende van thuis te ontsnappen, soms was het omdat ze gewoon echt eens zin had om zat te worden. Meestal deed ze dat in haar eentje, al hadden Evan en zij er wel een record op staan in hun vierde jaar wat dronken worden betrof. Evan kon de drank echter beter aan dan zij en dus kon hij ook een oogje op haar houden als zij te dronken werd. Dankzij haar broer had ze zich ook een stuk veiliger gevoeld als ze ’s avonds weer over straat moest en hadden tot nu toe niet veel kerels haar iets durven te flikken. Maar daar was ze sowieso niet bang meer voor. “Ik ken mijn grenzen nu wel beter dan één jaar geleden. Evan en ik konden er toen wel eens een wedstrijdje van maken wie het snelste dronken werd, aangezien Butterbeer slechts een licht alcoholpercentage heeft. Je moet al goed doordrinken als je er echt dronken van wilt worden.” Ze grijnsde naar hem. “En jij? Ben jij vaak in het café te vinden?” Hij leek haar niet echt het type ervoor om vaak dronken te worden, maar je wist het natuurlijk nooit zeker.
Cheryl Castle
Gryffindor student
icon + karakterkaart :
IC :
48
Name :
Freedje
- ezra lowell -
“Dat valt wel mee,” wuifde Cheryl zijn opmerking vrijwel direct weg. “Het is natuurlijk wel belangrijk dat ik me zo veel mogelijk op het onderwerp richt zodat ik, als ik afstudeer over een jaar, niet met mijn mond vol tanden kom te staan. Een beetje basiskennis lijkt me immers wel vereist om ergens binnen te geraken.” Ezra knikte instemmend. Als ze die kant op wilde wat dat wel zo handig. En tja, wat kon hij aan voorbereiding doen? Nou ja, zijn voorbereiding zat letterlijk in zijn bloed en was een deel van de reden dat hij de positie als Head Boy had aangenomen. “Ik heb zo mijn momenten, ja,” gaf de brunette toe op zijn drank vraag. “Ik ken mijn grenzen nu wel beter dan één jaar geleden. Evan en ik konden er toen wel eens een wedstrijdje van maken wie het snelste dronken werd, aangezien Butterbeer slechts een licht alcoholpercentage heeft. Je moet al goed doordrinken als je er echt dronken van wilt worden.” Je moest inderdaad een hoop achterover slaan wilde je er echt dronken van worden. “En jij? Ben jij vaak in het café te vinden?” vroeg Cheryl hem vervolgens. Ezra schudde een keer met zijn hoofd. "Niet vaak en nooit veel, ik vertrouw mezelf niet dronken." Ter verduidelijking tikte hij met zijn wijsvinger twee keer tegen een van zijn hoektanden. Aan de ene kant was het waarschijnlijk wel erg dat zoiets de reden was maar hij was niet anders gewend. Het deed hem niet zo veel meer.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy