Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A different kind of flavor

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





A different kind of flavor - Pagina 5 Empty Re: A different kind of flavor

Bericht van Ezra Lowell vr jan 04 2019, 16:00

- ezra lowell -
Het was op zich ook wel grappig dat Cheryl enorm rood werd van de vragen die ze zelf koos te stellen. Over het algemeen stelde mensen de vragen waar ze ongemakkelijk van werden alleen als ze echt nieuwsgierig waren. Zodra zijn lachbui afgelopen was en hij zich had weten te herpakken kon hij antwoord geven op haar vragen. Hij eindigde alleen wel zelf met een vraag. Een die hij voorlopig nog niet kon beantwoorden. “Eens een keer proberen?” vroeg ze hem grappend. Grinnikend wuifde hij het aanbod weg. Al zou ze het menen, dan zou hij het nog niet doen. Dat was hem iets te riskant. Hij zat hier niet al ruim zes jaar op school te zwoegen om er in het laatste jaar vanaf getrapt te worden. "Er zat niet veel in die lolly dus dan zou ik het uiteindelijk toch niet weten," verklaarde hij nog even wat extra informatie. Hoeveel zou er in hebben gezeten? Vijf druppels misschien, hooguit tien. Dat was wel genoeg om iets te triggeren aan instincten maar zeker niet alles. Dan had hij dat wel sneller door gekregen. “Maar het is best wel grappig om te weten dat niet alles in zo’n romans wordt overdreven.” Ezra grinnikte kort waarna hij een keer met zijn hoofd schudde. "De meeste romans hebben wel iets kloppend maar eerlijk waar, een groot deel is net comedy om te lezen." Soms stonden er zulke idiote dingen in dat hij niet eens begreep hoe ze daar ooit bij waren gekomen. Andere dingen kon hij nog wel begrijpen en er waren natuurlijk ook nog wel romans die redelijk realistisch waren. “Als je het probeert met iemand en je weet het antwoord moet je me wel een uil sturen, hoor. Nu ben ik eens echt nieuwsgierig.” De twee pakte toevallig tegelijkertijd hun glas op om een slok te nemen. Zijn slok was echter wat kleiner waardoor hij eerder antwoord kon geven. "Zal ik doen," grinnikte hij. Ezra wilde net zijn mond openen om nog iets toe te voegen toen zijn aandacht werd getrokken door iets anders. Met een ruk draaide hij zijn hoofd om en keek voor een paar seconden richting de andere kant van het café. De donkerblonde jongen schudde een keer met zijn hoofd waarna hij die terug richting de tafel draaide. Dat ging hij waarschijnlijk nog moeten uitleggen.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
A different kind of flavor - Pagina 5 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





A different kind of flavor - Pagina 5 Empty Re: A different kind of flavor

Bericht van Cheryl Castle di jan 08 2019, 14:48

Cheryl vroeg zich eerlijk gezegd af welk deel dan zo kloppend was aan die romans, want het meeste leek haar behoorlijk overdreven. Ze nam aan dat als ze daar achter wilde komen dat ze wat meer tijd moest spenderen in de buurt van Ezra. Maar goed, hij leek het in elk geval niet vervelend te vinden dat ze zo veel vragen stelde. In dat geval kon ze altijd haar vragen stellen die bij haar op zouden komen. Ze grinnikte een klein beetje toen Ezra aangaf dat hij zou doen wat ze verlangde, maar nam aan dat hij dat uiteindelijk wel weer zou vergeten. Het zou natuurlijk een beetje lachwekkend zijn als ze twee jaar verder waren en zij zou opeens een uil krijgen met daarin alle informatie over hoe Ezra iemand had gebeten nadat hij een beetje intiem werd met iemand. Het deed haar niet voor de eerste keer afvragen hoe veel ervaring de jongen daar al in had. Haar broer zei altijd tegen haar dat jongens sneller klaar waren voor dat soort dingen dan meisjes. Ze had het idee dat als ze iemand zelf heel aantrekkelijk vond en er goed mee overweg kon, ze daar wel klaar voor zou zijn. Alleen hoopte ze dan dat haar verloofde niet al te veel kansen kreeg om haar kapot te maken. Hij had haar beloofd dat het vanaf hier alleen maar erger zou worden. Dat was ook de reden waarom ze hem niet wilde zien tijdens de vakanties. Ze wist dat ze hem echter over iets meer dan een halfjaar wel moést zien omdat ze tijdens de zomervakantie natuurlijk niet op Hogwarts kon blijven, zelfs niet in uitzonderlijke gevallen. Ze onderdrukte een zachte zucht door haar gedachten en fronste kort toen ze Ezra met een redelijk geconcentreerde blik naar de andere kant van het café zag staren. Ze volgde zijn blik, maar kon niet direct iets vinden en toen ze terug in zijn richting keek, merkte ze dat hij zijn ogen alweer op haar had gefixeerd. “Is er iets mis?” besloot ze uiteindelijk dan maar te vragen. “Je keek alsof je iets heel belangrijks zag.”
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
A different kind of flavor - Pagina 5 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





A different kind of flavor - Pagina 5 Empty Re: A different kind of flavor

Bericht van Ezra Lowell di jan 08 2019, 19:24

- ezra lowell -
Binnen de kortste keren kwam de eerste vraag al. “Is er iets mis?” begon de brunette. Ezra schudde een keer met zijn hoofd. In principe was er niets aan de hand, niets ernstigs in ieder geval. “Je keek alsof je iets heel belangrijks zag.” Zijn grijze ogen dwaalde even af naar zijn drinken. Dit vond hij dan toch wel een beetje ongemakkelijk. Toch had hij met zichzelf afgesproken dat hij antwoord zou geven op vragen, zo lang hij dat kon. "Ik zag niets, rook wel wat. Instinct en alles," vertelde hij waarna hij weer opkeek en Cheryl met een schaapachtige glimlach aan keek. De link zou ze waarschijnlijk zelf wel kunnen leggen. Wat hij had geroken was bloed. Hij kon in ieder geval zeggen dat het niet veel was maar wel redelijk wat. Waarschijnlijk had iemand in zijn of haar vinger gesneden. Die geur hing dan heel licht in de lucht en triggerde zijn instincten waardoor hij zo reageerde.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
A different kind of flavor - Pagina 5 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





A different kind of flavor - Pagina 5 Empty Re: A different kind of flavor

Bericht van Cheryl Castle za jan 12 2019, 19:21

Cheryl gaf een begrijpend knikje naar Ezra toen hij vertelde dat hij niks had gezien, maar wel iets had geroken. Plotseling dook er weer een vraag op in haar gedachten, eentje die haar opnieuw liet blozen. Zou het erg zijn om de vraag te stellen? In principe had ze zichzelf daarnet al redelijk voor schut gezet door die ene vraag te stellen in verband met dat intiem gedoe, maar dit zou waarschijnlijk nog een stapje verdergaan. Misschien was het dan een optie om de vraag subtiel te stellen? Ezra leek haar wel een type die op zichzelf al veel uit kon vinden zonder dat ze het verder moest toelichten. “Kun je eigenlijk… álle soorten bloed ruiken?” Ze trok haar wenkbrauwen op en ondanks dat ze zichzelf streng toesprak dat ze niet met haar eigen woorden mocht lachen, kwam er toch een klein glimlachje om haar lippen te staan. Het was dan ook typisch zij om zo ver na te denken over het onderwerp, tot in de vieste details. “Ik bedoel het moet soms vrij ongemakkelijk zijn om…” Ze haalde haar schouders op. Daarna begon ze toch te lachen. “Oké, ik zal voor de rest geen vragen meer stellen over dit onderwerp. Jij mag een nieuw onderwerp verzinnen, dat ben ik je wel verschuldigd na al mijn meedogenloze vragen.” Ze grinnikte opnieuw en wachtte vervolgens op wat hij ging doen.
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
A different kind of flavor - Pagina 5 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





A different kind of flavor - Pagina 5 Empty Re: A different kind of flavor

Bericht van Ezra Lowell di jan 15 2019, 15:22

- ezra lowell -
Zodra hij Cheryl's gezicht weer wat roder zag kleuren kon hij het al wel voorspellen. Er kwam weer een vraag die als niets anders dan ongemakkelijk te bestempelen was. “Kun je eigenlijk… álle soorten bloed ruiken?” Alle soorten bloed? Na een seconde dacht hij door te hebben wat ze bedoelde. Ezra legde zijn gezicht even op zijn handen. Wat een vragen waren dit. “Ik bedoel het moet soms vrij ongemakkelijk zijn om…” vervolgde Cheryl, waardoor hij zijn hoofd weer uit zijn handen tilde. “Oké, ik zal voor de rest geen vragen meer stellen over dit onderwerp. Jij mag een nieuw onderwerp verzinnen, dat ben ik je wel verschuldigd na al mijn meedogenloze vragen.” Hey, ho eens even. Als ze vragen ging stellen waarvan ze ongemakkelijk werd zou ze nog steeds gewoon het antwoord moeten aanhoren. "Ja, dat valt te ruiken. Maar het is niet zo euh.. lekker? Het triggert bij de meeste in ieder geval geen reactie en ik moet me focussen om zoiets echt goed op te kunnen merken en te pinpointen." Het kon wel ongemakkelijk zijn maar hij wist heel goed dat hij over zulke dingen beter zijn mond kon houden. "En zo erg vind ik het niet om vragen te beantwoorden, doe ik liever dan dat er verkeerde aannames gemaakt worden," vertelde hij waarna hij zijn glas oppakte om nog een slok te nemen. "Bovendien ben ik nou ook weer niet zo spontaan dat ik vanuit het niets met een nieuw onderwerp kan komen," gaf Ezra schouderophalend toe.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
A different kind of flavor - Pagina 5 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





A different kind of flavor - Pagina 5 Empty Re: A different kind of flavor

Bericht van Cheryl Castle di jan 15 2019, 21:36

Cheryl onderdrukte een grijns toen hij zijn antwoord gaf. Hij kon het ruiken en gaf aan dat het niet lekker rook. Nee, dat kon ze zich wel voorstellen. Ze zou zelf maar de details besparen over hoe zij het vond ruiken telkens als ze het meemaakte. En met Evan hoefde ze het daar al helemaal niet over te hebben; hij kon nooit een normaal antwoord geven. Als hij haar heel toevallig met iets naar de badkamer zag lopen, vroeg hij aan haar of ze haar surfboard of haar raketten weer nodig had voor de maand. Natuurlijk vroeg hij dat als ze uit de buurt van hun moeder en vader waren en wist hij goed genoeg dat hij zoiets kon zeggen zonder dat Cheryl dat ging aanklagen bij hun ouders. Ze trok dan altijd een boos gezicht naar hem en zei dat hij zich met zijn eigen zaken moest bemoeien. En uiteraard lag haar broer dan weer dubbel om zijn eigen grappen. Sufferd. “Ik heb er voorlopig geen vragen meer over,” zei ze met een grijns. Haar grijns werd nog breder toen hij toegaf dat hij niet goed over nieuwe onderwerpen kon beginnen. “Ik hoor het al, het werk moet weer door mij gedaan worden,” zei ze met een plagerig knipoogje tegen hem. Eens denken… Ze mocht het niet over Evan hebben, ze ging het absoluut niet over haar thuissituatie hebben en het meeste van wat hij later wilde doen en dat soort dingen wist ze al. Maar misschien wist ze wel nog iets wat ze konden gaan doen. Niet per se vanavond, maar later in de toekomst of een andere keer. Alleen was het misschien een beetje… vals. Het was zelfs lichtelijk Slytherin-achtig te noemen. Maar ze was zo nieuwsgierig en ze durfde niet zomaar in te breken zonder toestemming. “Maar als ik alle onderwerpen moet verzinnen,” begon ze op een poeslieve toon en met een glimlach, “dan mag jij wel iets voor me terugdoen. Een uitstapje naar the prefect’s bathroom bijvoorbeeld, ik noem maar iets.” En vervolgens haalde ze haar schouders op alsof het iets random was waar ze totaal nog niet over na had gedacht. Maar de lach om haar lippen en de twinkeling in haar ogen zeiden wel iets anders.
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
A different kind of flavor - Pagina 5 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





A different kind of flavor - Pagina 5 Empty Re: A different kind of flavor

Bericht van Ezra Lowell za jan 19 2019, 21:03

- ezra lowell -
“Ik heb er voorlopig geen vragen meer over,” sprak Cheryl. Hij hoefde zich dan in ieder geval geen zorgen meer te maken over het rare soort vragen dat de brunette tot dus ver had gesteld. “Ik hoor het al, het werk moet weer door mij gedaan worden,” reageerde de Gryffindor leerlinge, waarop hij zijn schouders een keer ophaalde. “Maar als ik alle onderwerpen moet verzinnen,” begon Cheryl. “Dan mag jij wel iets voor me terugdoen. Een uitstapje naar the prefect’s bathroom bijvoorbeeld, ik noem maar iets.” Ezra fronste even om haar redenatie. Een korte zucht rolde over zijn lippen voor hij sprak. "Dan liever iets waar ik niet m'n positie mee kan verliezen. Dat is niet bepaald gelijk aan het risico van een gespreksonderwerp verzinnen."
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
A different kind of flavor - Pagina 5 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





A different kind of flavor - Pagina 5 Empty Re: A different kind of flavor

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum