Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[EVENT] Ice skating!

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake za feb 09 2019, 18:00

- rin kiritake -
Nadat ze haar vraag had gesteld begon Adrian af te remmen tot ze tot stilstand kwamen. Ze kreeg nu vrij sterk het gevoel dat ze gelijk had gehad en dat de jongen om die reden was gestopt en zijn arm weer terug haalde. "Moest ik het vervelend vinden dan had ik je niet mee gevraagd en zou ik niet bij je blijven", sprak hij tegen haar verwachtingen in. Ze haalde haar schouders een keer op. "Je kon vooraf niet weten dat ik er zo slecht in was", reageerde ze. Ze had wel gezegd dat de laatste keer lang geleden was maar had eigenlijk ook wel gehoopt dat het wat beter zou gaan dan dit. Adrian kwam voor haar staan en bood zijn handen opnieuw aan. "Als je schaatst is het beter te kijken naar waar je gaat", vertelde hij waarna hij vanuit haar opzicht vooruit wees "in plaats van de grond, want naar daar wil je niet", vervolgde hij met een glimlach. Met een klein glimlachje rond haar lippen knikte ze. In vallen had niemand zin. "Vind jij het niet vervelend om hier te staan bij mij in plaats van warm in je Common Room te zitten?", vroeg Adrian haar vervolgens. Rin zuchtte en schudde een keer met haar hoofd voor ze antwoord gaf. "Ik moet socialer zijn van Isabella en dat doe ik dan liever met de mensen waar ik niet helemaal gek van wordt", vertelde ze waarna ze zijn handen weer vast pakte. Het zou nog wel even duren voor ze zou kunnen schaatsen zonder ondersteuning nodig te hebben. Haar talenten lagen nou eenmaal niet op het sportieve vlak. Noch lagen ze op het sociale vlak en precies dat was de reden dat de Head Girl - tevens roommate en beste vriendin - er altijd zo op aandrong dat ze wat socialer moest doen.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker zo feb 10 2019, 21:25

It matters not what someone is born, but what they grow to be


"Je kon vooraf niet weten dat ik er zo slecht in was", hij glimlachte even voordat hij voor haar ging staan en toonde hoe het beter zou gaan. Adrian sprak niet uit dat hij ergens wel verwacht had dat ze geen al te beste schaatser zou zijn. Rin was goed in veel dingen, dat had ze hem in hun vorige ontmoetingen bewezen. Maar schaatsen was iets waarin ze meer los moest komen. Terwijl hij zijn uitleg gaf kon hij de kleine glimlach rond haar lippen niet missen. Ondertussen stelde hij zelf een vraag waarop ze antwoordde, "Ik moet socialer zijn van Isabella en dat doe ik dan liever met de mensen waar ik niet helemaal gek van wordt", waarna ze haar handen in de zijne legde. Adrian begon traag achteruit te schaatsen en leidde haar met hem. "Ik maak je niet gek dan?", vroeg hij half plagend. De gedachte was voor hem vreemd dat iemand hem zou vrijwillig zou verkiezen als gezelschap. "Wel, dan zijn we met twee die wat uit hun persoonlijke bubbel moeten treden", hij had hetzelfde advies ooit gekregen van Evan. Wanneer hij voelde dat de Ravenclaw gemakkelijk het tempo aan kon verhoogde hij die tot ze een redelijke snelheid hadden. Voorzichtig liet hij haar handen los tot hij vrij zeker was dat ze stabiel bleef. "Oefening baart kunst", en hij knipoogde. Doordat hij met haar bezig was keek hij niet uit waar hij naartoe schaatste. Een oneffenheid in het ijs zorgde ervoor dat hij zijn evenwicht verloor en pijnlijk kennis maakte met het ijs. Best dat hij op dat moment haar niet meer vast had. Aan de andere kant, wist hij niet of ze ook in staat was hem te ontwijken of tijdig af te remmen.


Tag: Rin



MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Oskar Agard zo feb 10 2019, 22:03




After breaking her wrist, she wanted to go iceskating. Was she actually trying to cross off a list of bones to break? ”Of course I said yes. If it means spending some time with you, I’d always say yes”, He promptly replied, not realising his choice of words were hinting towards how much he liked being with her. Only afterwards it dawned on him. He felt his face turn red, and he brought his hand towards his neck again. Right. Just pretend nothing happened and go. It didn’t help she was clinging onto him like some kind of desperate koala. But he patiently supported her until she was ready to let him go.

Not that it had helped much. The boy chuckled amused and skated over to her effortlessly. ”How about I pull you?” He suggested, extending his hand so she could get up again. Then she’d only have to keep her feet straight. She could manage that, right?

tag: Emily

why rebuild a heart that breaks
Oskar Agard
Slytherin Student
Oskar Agard
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 LZ9ajdK

IC :
95

Posts :
100

Name :
Wolf


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Emily Green zo feb 10 2019, 22:44

Sometimes I think
Sometimes I don’t


She was just joking around. Hoping they would have a nice time together without breaking bones or throwing curses at each other. Well, going iceskating and not breaking bones weren't the best combination for Emily. But all the joking aside, Oskar gave her an answer that almost made her fall over without stepping on the ice yet. She looked at him and saw his face turning red. Well, at least they matched colours because she felt her face burning. While he scratched his neck she looked away, smiling. "I'm glad we both enjoy each others company", she added quickly before changing the subject to actually iceskating.


The Ravenclaw chuckled while accepting the boy's hand and got back to her feet. It wasn't like she was clumsy (she was) but iceskating wasn't her stronges asset. She had done it before but needed some time to adjust to the slippery. Oskar proposed to pull her. If she would be honest with him and herself, she didn't need the help. She would be able to find her balance herself. Instead, she said, "That would be helpful", and took his hands while sliding her feet so she could make some speed. They stayed quiet for a while when the Ravenclaw spoke again. "I have been thinking about that storage room", she said and searched his gaze. "That ceiling, what would it been made of?", she asked him. She didn't ad she wanted to search that room again. She didn't want to scare the boy.


Tag: Oskar

T A G Oskar W O R D S ### N O T E S yooooo

M O N T Y

Emily Green
Ravenclaw student
Emily Green
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Giphy

IC :
42

Posts :
45

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake ma feb 11 2019, 20:54

- rin kiritake -
Adrian begon achteruit te schaatsen en voorzichtig volgde ze. Ze moest haar best doen om haar blik niet continu op haar schaatsen te richten. Het niet precies kunnen zien wat haar voeten deden stond haar niet echt aan. "Ik maak je niet gek dan?", vroeg Adrian haar. Het antwoord wist hij al, als hij haar gek had gemaakt zou ze hier niet zijn. Hij was een van de weinige mensen die ze oprecht wel mocht. De meesten irriteerden haar gewoon ontzettend erg. "Wel, dan zijn we met twee die wat uit hun persoonlijke bubbel moeten treden", vertelde Adrian nog. Het was op zich wel fijn om te weten dat ze niet de enige was die als 'niet sociaal genoeg' werd gezien. Het schaatsen leek ondertussen te lukken al voelde ze zich niet echt zeker toen Adrian het tempo begon te verhogen. Ze voelde zich al helemaal niet meer veilig toen hij ook nog eens haar handen los niet. "Oefening baart kunst", sprak hij. Op zich had hij een punt want hey, ze ging vooruit zonder te vallen. Dat was al beter dan net. Wat niet beter was dan net was dat Adrian plotseling viel. Bochten maken kon ze nog niet dus besloot ze maar de zelfde remtechniek als eerst te gebruiken. Het zorgde er natuurlijk wel voor dat ook zij haar evenwicht verloor. Ze had zich genoeg kunnen afremmen om niet volledig over hem heen te schaatsen. In plaats daar van viel ze over zijn benen en eindigde daardoor als een soort kruis op het ijs. Ze wist haar val nog een soort van op te vangen met een elleboog en een hand. Snel krabbelde ze in een zithouding en voelde ze even aan de pols. Hij deed wel pijn maar dat zou waarschijnlijk met een dag of twee wel weer weg zijn. Vervolgens richtte ze haar blik op Adrain. "Gaat het?"

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker di feb 12 2019, 20:50

It matters not what someone is born, but what they grow to be


Het was niet dat Adrian niet sociaal vaardig was. Als hij zijn best deed kon je hem zelfs zeer vaardig noemen. Non-verbale zaken vielen hem snel op. Hoe iemand keek, stond of ademhaalde. Het waren allemaal zaken die hem opvielen maar waar hij zelden iets mee deed. Eén van de vele dingen die hij moest veranderen volgens anderen. Waaronder Evan, zijn roommate. Adrian hield van zijn persoonlijke bubbel waar hij comfortabel op zijn eigen was en alle signalen van anderen negeerde. Negeren was gemakkelijker dan ermee omgaan. Maar op een moment lukt het niet meer om te negeren wanneer je iemand begint toe te laten in je persoonlijke bubbel.


De Slytherin had het gevoel dat het vlotter ging bij Rin. Het schaatsen dan toch. Dus besloot de jongen om haar geleidelijk aan los te laten zodanig dat ze het zelf kon proberen. Hij was zodanig bezig geweest met haar, met observeren en praten. Hij genoot zelfs van het feit dat voor een moment, zij genoot van het alleen schaatsen. Adrian besefte op dat moment dat hij op dingen begon te letten waar hij anders geen aandacht aan schonk. Maar voordat die gedachte goed en wel tot hem was doorgedrongen, viel hij. Zijn ass had de grootste klap gevangen en daarna zijn rug en hoofd. De jongen duwde zich wat op en wreef over zijn achterhoofd. Even vergeten dat Rin achterkwam. Haar val werd grotendeels gebroken door zijn lichaam. Gelukkig was ze niet groot noch woog ze zwaar dus merkte hij er weinig van. De Ravenclaw ging zitten en vroeg meteen of hij oké was. "Niets gebroken", zei hij nadat hij zijn lichaam mentaal had overlopen. "Enkel mijn hoofd gestoten", voegde hij toe en wreef nogmaals over zijn achterhoofd. "Hoe is je pols?", vroeg hij terwijl hij zich terug oprichtte en vlot op zijn schaatsen ging staan. De jongen stak een helpende hand uit naar Rin. "Ik kan de pijn voor je wegnemen", stelde hij voor en hij tastte al naar zijn broekzak waar zijn wand zat.


Tag: Rin (Vulnera Sanentur is een spreuk die in zijn lijst staat trouwens)



MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake di feb 12 2019, 22:32

- rin kiritake -
Ze was gevallen, dat was precies het laatste wat ze wilde. Toch was zij alleen gevallen, Adrian was gevallen en ze was half over hem heen gevallen. Zelf was ze goed weg gekomen met haar val maar dat zei niet dat het zelfde voor de ander gold. "Niets gebroken", reageerde Adrian gelukkig. Dan waren ze er beide goed vanaf gekomen, dat was voor haar al een aardige opluchting. Ze zou er echt niet blij mee zijn als er gewonden zouden vallen door haar gebrek aan vaardigheid. "Enkel mijn hoofd gestoten", vertelde hij waarna hij even over zijn achterhoofd wreef. Ze had geluk gehad dat ze zich nog een beetje had kunnen opvangen. Anders was ook zij met haar hoofd op het ijs beland. "Hoe is je pols?", vroeg Adrian haar voor hij opstond. Zelf bleef ze nog op het ijs zitten, opstaan voelde op het moment even als meer val kansen. Toch bood Adrian een hand aan. "Ik kan de pijn voor je wegnemen", stelde hij nog voor. Ze draaide wat met haar pols en bewoon haar vingers wat voor ze met haar andere hand zijn hand aanpakte en voorzichtig op stond. "Nee, is niet nodig. Het gaat wel", reageerde ze terwijl ze wat steviger probeerde te gaan staan. Haar ogen gingen snel de andere leerlingen af maar niemand leek aandacht aan hun te besteden. Goed, ze wilde geen comedy show worden. "Maar ik denk wel dat het misschien verstandig is om wat rustiger verder te gaan?" stelde ze voor.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker wo feb 13 2019, 10:17

It matters not what someone is born, but what they grow to be

Gelukkig waren ze beide niet gewond, de Ravenclaw wees dan ook vriendelijk zijn hulp af om de pijn weg te nemen. Adrian had wel de indruk dat Rin niet zo stond te popelen om terug op het ijs te staan. De jongen lachte niet maar had wel een glimlach rond zijn mondhoeken. "Je hebt echt een hekel aan vallen hé?", vroeg hij aan haar ondanks dat hij het antwoord al wist en trok haar recht. Het was iets waar hij weinig moeite mee had. Als kind was hij wel vaker thuis gekomen met blauwe plekken, kneuzingen en af en toe zelfs een breuk. Hier op Hogwarts was dat niet anders geweest. Misschien vandaar zijn interesse ook in Quidditch, hier en daar een wonde oplopen was een kleine prijs om zijn energie kwijt te geraken.


"Maar ik denk wel dat het misschien verstandig is om wat rustiger verder te gaan?", de Slytherin knikte en stond met een elegante, halve draai naast haar. Hij kon het niet laten om toch een beetje op te scheppen... "Geen probleem, ik zal mijn best doen om je geen derde keer te laten vallen", beloofde hij waarna hij zijn arm terug aanbood ter ondersteuning. Ze maakten een paar rondjes, de jongen kreeg het er algauw warm door. Het was rustig op het ijs, weinig studenten hadden zich erop gewaagd dit jaar. Des te meer ruimte om te schaatsen voor diegene die er wel waren. Adrian schaatste terug naar de rand van the Great Lake waar er houten bankjes stonden. "Is het goed dat we even rusten?", zei de jongen. Hij kon nog wel even doorgaan maar schaatsen kon lastig worden als je het niet gewoon was.


Tag: Rin


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 3 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» [EVENT] Halloween Feast
» [EVENT] Winter Ball 2018
» [event] Secret Santa 2018 IC cadeautopic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum