Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[EVENT] Ice skating!

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake do maa 07 2019, 19:34

- rin kiritake -
Ze had niet verwacht dat de volgende keer dat ze zouden vallen het niet haar schuld zou zijn maar die van een wilde vreemde. Een vreemde die vervolgens niet eens het fatsoen had om zich te verontschuldigen. "Kun je erop staan?", vroeg Adrian. Voorzichtig bewoog ze wat met haar enkel voor ze een bevestigend knikje gaf. Dat zou nog wel moeten gaan. "En met mij alles oké", antwoordde hij waarna hij de vraag verder wegwuifde. Zodra Adrian probeerde op te staan gebeurde er iets wat nog erger was dan al dat vallen. Ze schrok zich helemaal kapot toen een van zijn benen door het ijs zakte. Ze wilde haar arm uitsteken om hem beet te pakken maar hij leek de situatie onder controle te hebben, waardoor ze haar hand weer op het ijs zette. "Nu wil ik hier ook weg", zei hij zodra hij zijn been uit het water had getrokken. Rin knikte begrijpend voor ze bij het gat weg kroop en opstond. Een pijnscheut trok door haar enkel maar ze zou het er maar mee moeten doen. Voorzichtig pakte ze zijn hand vast. Hij had al last van zijn arm en ze wilde hem niet nog een keer achteruit laten schaatsen. Nog meer vallen was echt geen optie nu dus het moest maar even zo, tot ze bij de kant aan kwamen. Ze was blij dat ze met haar voeten weer op het droge stond en ze de schaatsen onder haar schoenen vandaan kon halen. "Euh.. gaat het met je been?" vroeg ze uiteindelijk wat twijfelachtig. Ergens was het duidelijk dat het niet fijn was om door door het ijs te zakken. Aan de andere kant kon ze ook niet veel anders dan deze vraag stellen.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker do maa 07 2019, 20:25

It matters not what someone is born,    but what they grow to be


Als het vallen alleen nog niet genoeg was om hen van het ijs te jagen, dan was het door het ijs zakken dat wel. Adrian had zachtjes vloekend zichzelf terug eruit geholpen. Feit dat Rin haar hand had willen reiken was hem niet ontgaan. Maar de jongen was eerder bang geweest om haar erin te sleuren waardoor hij de uitgestoken hand maar had genegeerd. Ze hadden beide duidelijk geschrokken, Adrian kon niet zeggen wie van de twee het meest. Nadat hij zichzelf had bevrijd bood hij zijn hand aan die de Ravenclaw ook aannam. De jongen keek bezorgd nadat haar gezicht vertrok toen ze steunde op haar enkel. Ze zou niet de eerste zijn die zich bezeerde tijdens het schaatsen. Het meisje nam zijn hand vast maar hij nam haar hand en legde die terug op zijn arm zoals eerst. Het bood meer houvast, no fucking way dat hij haar nog eens zou laten vallen.


Zonder nog meer ongevallen kwamen ze op vaste grond. Ietwat wankelend stapte hij op het gras en begeleidde de Ravenclaw tot aan een bankje waar ze beide hun schaatsen uitdeden. Met een zucht leunde Adrian naar achteren voordat zijn been vertrok van de pijn. "Euh.. gaat het met je been?", verdomme, moest ze dat nu echt vragen? Hij wilde geen medelijden of dat ze zich zorgen zou maken of wat er dan ook door haar hoofd nu spookte. "Het gaat best", zei hij neutraal en wreef over zijn been die als een ijsklomp aanvoelde. "Alleen heb ik freaking koud", grinnikte hij in de hoop de sfeer terug wat luchtiger te maken. "Je kent toevallig geen spell om vuur te maken of om mijn been te verwarmen?", vroeg hij terwijl zijn blik naar het meisje ging. Zo niet, dan moest hij naar binnen voordat de koude zich verder naar boven zou verspreiden, wat... euhm, niet bepaald aangenaam was.


MONTY
Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake za maa 09 2019, 20:48

- rin kiritake -
Het moment dat ze op het bankje plaats nam, voelde ze haar benen toch echt. Niet alleen door het contact met de kou van het bankje maar ook omdat ze de hoeveelheid beweging niet gewend was. Haar spieren vertrokken zowel van de kou als van de vermoeidheid. "Het gaat best", reageerde Adrian op haar vraag terwijl hij over zijn doorweekte been wreef. "Alleen heb ik freaking koud", vulde hij grinnikend aan. Dat viel te verwachten, hij was immers in ijswater gevallen. "Je kent toevallig geen spell om vuur te maken of om mijn been te verwarmen?", vroeg hij vervolgens. Rin richtte haar blik even op haar handen terwijl ze haar opties overwoog. Uiteindelijk kwam ze tot een besluit, haar spells zouden toch niets uithalen. Twijfelend beet ze even op de binnenkant van haar wang. Nee, ze zou dit gewoon doen. Met wat tegenzin haalde ze haar sjaal van haar nek, hurkte ze voor Adrian neer en begon de lange lap stof om zijn been te binden. Dat zou het lang genoeg warm houden om naar binnen te lopen. Met de koude nek zou ze wel even kunnen dealen.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker za maa 09 2019, 23:09

It matters not what someone is born,    but what they grow to be


Adrian vermoedde niet dat hij zijn been ernstig bezeerd had. Hij zou er hoogstens een blauwe plek of schaafwonden aan over houden. En als hij zich niet snel zou verwarmen misschien wat onderkoeling. Spijtig genoeg wist hij maar één manier om zich te verwarmen en dat was naar binnen gaan en of voor een haard gaan zitten of een warm bad nemen. Gezien de lichamelijke inspanning en het zweet dat zich begon op te hopen onder zijn kleren, was de tweede optie de meest aantrekkelijke. Maar goed, voordat hij tot die conclusie kwam vroeg hij eerst Rin om hulp. Hij zag haar peinzen en algauw vreesde hij dat ook de Ravenclaw geen spreuk kende. Tot zijn verbazing deed ze haar sjaal uit en ging voor hem hurken. Feit dat ze hem werkelijk hielp en haar warmte opofferde voor hem, zorgde ervoor dat zijn wangen begonnen te gloeien. "Dat hoefde je niet te doen", zei hij zacht. "Maar bedankt, ik apprecieer het enorm", en hij meende het. Mensen gingen zelden iets voor hem doen. Ondertussen wist hij dat ze zelf geen fan was van de koude dus door dit te doen voor hem, betekende veel al was het misschien een kleine geste.


De jongen stond op en wachtte even op Rin tot ze zijn voorbeeld zou volgen. "Laten we naar binnen gaan voordat we in twee ijsklompen veranderen", zei hij terug in zijn normale doen. Tijdens het wandelen keek de Slytherin naar beneden, naar de sjaal die rond zijn been gebonden was. Meestal overkwam hem niets tijdens het schaatsen en nu was hij niet alleen gevallen maar ook door het ijs gezakt. De sjaal rond zijn been veranderde wat van tint wanneer het water aan zijn broek door de stof van de sjaal sijpelde. Eenmaal binnen maakte hij de sjaal los en gaf deze terug aan Rin. "Hij is wel doorweekt nu", zei hij met een schaapachtige blik. "Bedankt voor de middag.", hij vermoedde niet dat zij er veel aan had gehad maar daar wilde hij niet verder over uitwijken. "Ik denk dat ik de Prefects Bathroom ga opzoeken en me verwarmen", hij knipoogde naar de Ravenclaw, ervan uitgaande dat ze hem niet zou verklikken dat hij daar gebruik van maakte gezien hij geen Head Boy was.


MONTY
Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake zo maa 10 2019, 22:59

- rin kiritake -
"Dat hoefde je niet te doen", hoorde ze Adrian zacht zeggen terwijl ze bezig was met haar sjaal rond zijn been te binden. Had hij eens pech, zodra ze besloten had iets te doen, zo ze het doen ook. "Maar bedankt, ik apprecieer het enorm", bedankte hij haar op de zelfde zachte toon. Rin vouwde de sjaal zo om zijn been dat hij niet zomaar op de grond zou kunnen vallen tijdens het lopen. Zodra ze klaar was stond Adrian op. "Laten we naar binnen gaan voordat we in twee ijsklompen veranderen", stelde hij voor. Ze volgde zijn voorbeeld, ze konden het beste zo snel mogelijk naar binnen gaan. Dat was ook wat er gebeurde, in een streep gingen de twee leerlingen terug naar het gebouw. Adrian maakte vrijwel direct de sjaal weer los van zijn been. Hij is wel doorweekt nu", sprak hij terwijl hij haar de blauw grijze hoop stof aangaf. "Bedankt voor de middag.", zei hij vervolgens, waardoor ze haar blik kort weer afwendde. "Ik denk dat ik de Prefects Bathroom ga opzoeken en me verwarmen", vervolgde hij met een knipoog. Rin schudde een keer zacht met haar hoofd. "Bedankt voor de schaatslessen en wees voorzichtig", sprak ze met een glimlachje voor ze zich omdraaide om terug richting haar dorm te lopen.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 7 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum