[EVENT] Ice skating!
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Grounds :: The Great Lake
Pagina 4 van 7• Deel
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: [EVENT] Ice skating!
- rin kiritake -
"Je hebt echt een hekel aan vallen hé?", vroeg Adrian nadat hij haar omhoog had geholpen. Haar mondhoeken krulde een stukje omhoog. "Valt het op?" reageerde ze. Met een soepele draai kwam de Slytherin student naast haar staan. Ze zou nog een behoorlijke tijd moeten oefenen voor ze zoiets ook zou kunnen. Voorlopig was ze al lang blij dat ze met hulp een beetje vooruit kwam zonder continu te vallen. OF nou ja, ze viel wel maar veel minder dan als ze alleen zou zijn geweest. Adrian bood zijn arm weer aan en nadat ze die aan had genomen begonnen de twee op een rustiger tempo rondjes over de schaatsbaan te glijden. Langzaam maar zeker voelde ze de kou wat minder scherp in haar huid bijten. Van genoeg beweging werd je immers warm en dit was al meer beweging dan zij gewend was. "Is het goed dat we even rusten?", stelde Adrian op een gegeven moment voor. Rin gaf een knikje waarna het tweetal voorzichtig richting de kant bewoog. Haar eerste stappen op de grond voelde vreemd. Balans was nog steeds moeilijk maar nu waren haar benen lopen niet echt meer gewend. Ze was dan ook redelijk blij zodra ze op het bankje zat. "Zeg, heb jij ooit schaatslessen of iets dergelijks gehad?"
Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
icon + karakterkaart :
IC :
158
Name :
Anouk
It matters not what someone is born,but what they grow to be
Adrian ging zelden om met één persoon. Het is te zeggen, de jongen ging amper om met iemand. Feit dat Rin hem min of meer accepteerde als gezelschap en zelfs toegaf dat ze hem graag had (in haar woorden weliswaar) gaf hem een goed gevoel. Hij was dan wel al zeventien maar beter laat dan nooit om vrienden te maken. Ze deden een rondje waarna hij voorstelde om even te rusten. Hij liet Rin eerst zitten. Ietwat wankelend zette ze de paar stappen naar het bankje. De Slytherin nam naast haar plaats en strekte zijn armen even. Hij ondersteunde haar met plezier. Maar ze was zeker een kop kleiner dan hem en zijn arm was verkrampt. "Zeg, heb jij ooit schaatslessen of iets dergelijks gehad?", de jongen glimlachte en keek opzij. "Ik schaats al van kinds af aan op het meer niet ver van ons huis. Mijn moeder is een geweldige schaatser, zij heeft me de basis geleerd", vertelde hij.
Zijn moeder, hoe streng ze ook was, als ze ging dansen of schaatsen bloeide ze open. Hij zag haar niet vaak glimlachen maar op zo'n momenten kon ze amper stoppen met lachen. De jongen stond op en deed zijn jas uit. "Allow me to show you what I can do", zei hij ter waarschuwing dat hij even zijn kunnen ging tonen. Hij was geen opschepper maar hij wilde zijn energie kwijt. "Hier", hij drapeerde zijn jas over het meisje, "ik kan niet genoeg bewegen met dat aan", legde hij uit waarna hij terug het ijs op stapte en algauw snelheid maakte. De jongen ging scherp in bochten, wisselde vooruit en achteruit schaatsen vloeiend af. Hij ontweek andere studenten op het nippertje, wat soms tot frustraties leidde bij de andere schaatsers. Na een rondje of vier keerde hij terug naar Rin. Hij zette zijn schaatsen ietwat scheef waardoor hij snel in vaart verminderde, het ijs spatte wat op. Met enkele wankele stappen kwam hij terug naast haar zitten, ietwat buiten adem. "Dat is dan ook uit mijn systeem", zei hij hijgend en nam zijn jas terug voordat hij zou afkoelen en koud krijgen.
Tag: Rin
Adrian Parker
Slytherin Student
icon + karakterkaart :
IC :
155
Name :
Kellogs
- rin kiritake -
Ze zou niet liegen over dat ze behoorlijk blij was dat ze inmiddels veilig op een bankje zat. Dat was toch echt iets meer haar ding dan schaatsen. Al voelde ze de kou al snel weer terug haar lichaam in kruipen en dat was weer wat minder. "Ik schaats al van kinds af aan op het meer niet ver van ons huis. Mijn moeder is een geweldige schaatser, zij heeft me de basis geleerd", vertelde Adrian haar. Dat verklaarde wel waarom het hem allemaal zo makkelijk af leek te gaan. "Allow me to show you what I can do", sprak Adrian waardoor ze verbaasd op keek. Wat? Oh, waarschijnlijk wilde hij gewoon even laten zien wat hij allemaal had geleerd. "Hier", zei hij terwijl hij zijn jas gaf. Netjes vouwde ze deze op haar schoot op terwijl hij verder sprak. "ik kan niet genoeg bewegen met dat aan." Rin knikte en keek toe hoe Adrian het ijs betrad. Geoefend weefde hij zijn weg tussen de verschillende schaatsers, vooruit, achteruit en rakelings langs verschillende mensen. Ze bewonderde toch wel hoe makkelijk hij het er allemaal uit liet zien. "Dat is dan ook uit mijn systeem", sprak hij hijgend zodra hij weer op het bankje naast haar zat. Met een zachte glimlach reikte ze hem zijn jas aan. "Ik denk niet dat ik je dat ooit na zou kunnen doen", sprak ze terwijl ze haar ogen weer op de mensen op het ijs richtte. Er was veel oefening voor nodig en mogelijk ook wat talent. Het talent had ze in ieder geval al niet en de behoefte om er tijd aan te besteden was ook niet aanwezig. "Om eerlijk te zijn is dit letterlijk de tweede keer dat ik schaats. Mijn eerste keer was mijn eerste jaar hier op Hogwarts en toen had ik min of meer gezworen nooit meer te schaatsen", sprak ze zacht grinnikend. Dat had ze ook maar een jaar of vier volgehouden eigenlijk.
Rin Kiritake
Ravenclaw student