Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[EVENT] Ice skating!

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake wo feb 13 2019, 16:39

- rin kiritake -
"Je hebt echt een hekel aan vallen hé?", vroeg Adrian nadat hij haar omhoog had geholpen. Haar mondhoeken krulde een stukje omhoog. "Valt het op?" reageerde ze. Met een soepele draai kwam de Slytherin student naast haar staan. Ze zou nog een behoorlijke tijd moeten oefenen voor ze zoiets ook zou kunnen. Voorlopig was ze al lang blij dat ze met hulp een beetje vooruit kwam zonder continu te vallen. OF nou ja, ze viel wel maar veel minder dan als ze alleen zou zijn geweest. Adrian bood zijn arm weer aan en nadat ze die aan had genomen begonnen de twee op een rustiger tempo rondjes over de schaatsbaan te glijden. Langzaam maar zeker voelde ze de kou wat minder scherp in haar huid bijten. Van genoeg beweging werd je immers warm en dit was al meer beweging dan zij gewend was. "Is het goed dat we even rusten?", stelde Adrian op een gegeven moment voor. Rin gaf een knikje waarna het tweetal voorzichtig richting de kant bewoog. Haar eerste stappen op de grond voelde vreemd. Balans was nog steeds moeilijk maar nu waren haar benen lopen niet echt meer gewend. Ze was dan ook redelijk blij zodra ze op het bankje zat. "Zeg, heb jij ooit schaatslessen of iets dergelijks gehad?"

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker wo feb 13 2019, 21:08

It matters not what someone is born, but what they grow to be


Adrian ging zelden om met één persoon. Het is te zeggen, de jongen ging amper om met iemand. Feit dat Rin hem min of meer accepteerde als gezelschap en zelfs toegaf dat ze hem graag had (in haar woorden weliswaar) gaf hem een goed gevoel. Hij was dan wel al zeventien maar beter laat dan nooit om vrienden te maken. Ze deden een rondje waarna hij voorstelde om even te rusten. Hij liet Rin eerst zitten. Ietwat wankelend zette ze de paar stappen naar het bankje. De Slytherin nam naast haar plaats en strekte zijn armen even. Hij ondersteunde haar met plezier. Maar ze was zeker een kop kleiner dan hem en zijn arm was verkrampt. "Zeg, heb jij ooit schaatslessen of iets dergelijks gehad?", de jongen glimlachte en keek opzij. "Ik schaats al van kinds af aan op het meer niet ver van ons huis. Mijn moeder is een geweldige schaatser, zij heeft me de basis geleerd", vertelde hij.


Zijn moeder, hoe streng ze ook was, als ze ging dansen of schaatsen bloeide ze open. Hij zag haar niet vaak glimlachen maar op zo'n momenten kon ze amper stoppen met lachen. De jongen stond op en deed zijn jas uit. "Allow me to show you what I can do", zei hij ter waarschuwing dat hij even zijn kunnen ging tonen. Hij was geen opschepper maar hij wilde zijn energie kwijt. "Hier", hij drapeerde zijn jas over het meisje, "ik kan niet genoeg bewegen met dat aan", legde hij uit waarna hij terug het ijs op stapte en algauw snelheid maakte. De jongen ging scherp in bochten, wisselde vooruit en achteruit schaatsen vloeiend af. Hij ontweek andere studenten op het nippertje, wat soms tot frustraties leidde bij de andere schaatsers. Na een rondje of vier keerde hij terug naar Rin. Hij zette zijn schaatsen ietwat scheef waardoor hij snel in vaart verminderde, het ijs spatte wat op. Met enkele wankele stappen kwam hij terug naast haar zitten, ietwat buiten adem. "Dat is dan ook uit mijn systeem", zei hij hijgend en nam zijn jas terug voordat hij zou afkoelen en koud krijgen.


Tag: Rin


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake zo feb 17 2019, 18:12

- rin kiritake -
Ze zou niet liegen over dat ze behoorlijk blij was dat ze inmiddels veilig op een bankje zat. Dat was toch echt iets meer haar ding dan schaatsen. Al voelde ze de kou al snel weer terug haar lichaam in kruipen en dat was weer wat minder. "Ik schaats al van kinds af aan op het meer niet ver van ons huis. Mijn moeder is een geweldige schaatser, zij heeft me de basis geleerd", vertelde Adrian haar. Dat verklaarde wel waarom het hem allemaal zo makkelijk af leek te gaan. "Allow me to show you what I can do", sprak Adrian waardoor ze verbaasd op keek. Wat? Oh, waarschijnlijk wilde hij gewoon even laten zien wat hij allemaal had geleerd. "Hier", zei hij terwijl hij zijn jas gaf. Netjes vouwde ze deze op haar schoot op terwijl hij verder sprak. "ik kan niet genoeg bewegen met dat aan." Rin knikte en keek toe hoe Adrian het ijs betrad. Geoefend weefde hij zijn weg tussen de verschillende schaatsers, vooruit, achteruit en rakelings langs verschillende mensen. Ze bewonderde toch wel hoe makkelijk hij het er allemaal uit liet zien. "Dat is dan ook uit mijn systeem", sprak hij hijgend zodra hij weer op het bankje naast haar zat. Met een zachte glimlach reikte ze hem zijn jas aan. "Ik denk niet dat ik je dat ooit na zou kunnen doen", sprak ze terwijl ze haar ogen weer op de mensen op het ijs richtte. Er was veel oefening voor nodig en mogelijk ook wat talent. Het talent had ze in ieder geval al niet en de behoefte om er tijd aan te besteden was ook niet aanwezig. "Om eerlijk te zijn is dit letterlijk de tweede keer dat ik schaats. Mijn eerste keer was mijn eerste jaar hier op Hogwarts en toen had ik min of meer gezworen nooit meer te schaatsen", sprak ze zacht grinnikend. Dat had ze ook maar een jaar of vier volgehouden eigenlijk.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker zo feb 17 2019, 21:40

It matters not what someone is born, but what they grow to be


Dankbaar nam hij zijn jas terug aan van het meisje en ging glimlachend en voldaan naast haar zitten. Het viel hem op dat ook haar mondhoeken steeds vaker omhoog krulden. Ze had niet gelogen, dacht hij, ze apprecieert mijn aanwezigheid. Hij voelde zich verwarmen vanbinnen bij die gedachte, ongeacht of hij het nu bij het rechte eind had of niet. Het overkwam hem zelden dat hij op zijn gemak was bij iemand. "Ik denk niet dat ik je dat ooit na zou kunnen doen", sprak ze terwijl hij haar blik volgde en naar de schaatsers op het ijs keek. Hij gniffelde kort toen hij iemand zag vallen. "Ik zou het je wel leren", gaf hij als antwoord. "Ik heb veel geduld", voegde hij er knipogend aan toe, half gemeend en half grappend.


"Om eerlijk te zijn is dit letterlijk de tweede keer dat ik schaats. Mijn eerste keer was mijn eerste jaar hier op Hogwarts en toen had ik min of meer gezworen nooit meer te schaatsen", zei het meisje zachtjes grinnikend. Adrian merkte pas te laat dat hij even aan het staren was naar haar. "Dit is pas je tweede keer?", vroeg hij verbaasd. Hij voelde zich bijna schuldig dat hij haar had meegevraagd en haar had laten vallen. Maar hij besefte algauw dat ze zelf de keuze had gemaakt om mee te gaan. Zijn blik ging terug van het meisje naar de schaatsers. "Bedankt dat je toch mee ging", zei hij, "Je bent aangenaam gezelschap", gaf hij toe en meende ook wat hij zei.


Tag: Rin


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake zo feb 17 2019, 23:03

- rin kiritake -
"Ik zou het je wel leren", reageerde Adrian. "Ik heb veel geduld", vulde hij aan met een knipoog. Met een klein glimlachje schudde ze haar hoofd. "Jij misschien wel maar ik niet voor dit soort dingen", vertelde ze. Voor sommige taken had ze eindeloos veel geduld, voor anderen wat minder. Met haar muziek kon ze uren op het zelfde oefenen maar met dit was ze binnen een relatief korte tijd er weer klaar mee. Nadat ze had toegegeven dat het slechts de tweede keer was dat ze schaatste merkte ze dat hij haar een beetje aanstaarde. Blijkbaar was het nog verbazingwekkender dan ze had verwacht. Niet dat ze zich minder ongemakkelijker voelde onder zijn blik hierdoor. "Dit is pas je tweede keer?" herhaalde hij verbaast. Ze knikte, waarna ze haar ogen weer op het ijs richtte. De ervaring van de vorige keer bestond vooral uit vallen. Wat dat betrof was deze keer veel beter. "Bedankt dat je toch mee ging", vertelde Adrian. "Je bent aangenaam gezelschap", vulde hij aan. Haar ogen verplaatste zich langzaam van het ijs richting haar voeten. Ze was nooit goed geweest met complimentjes en bedankjes. "Jij ook", sprak ze zacht voor ze haar blik weer richting het ijs tilde. Recht voor hun neus viel er iemand vol op zijn gezicht. De jongen krabbelde weer overeind en ging vervolgens verder met zijn poging tot schaatsen. Het zag er niet veel beter uit dan hoe het er bij haar aan toe ging. "Ik ben toch wel blij dat ik niet de hele tijd net hem op m'n gezicht ga, dankzij jouw hulp."

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker ma feb 18 2019, 19:44

It matters not what someone is born,    but what they grow to be

Adrian had haar tot nog toe vrij goed kunnen inschatten. Althans, dat vond hij zelf toch. Maar wanneer ze zei niet veel geduld te hebben om te leren schaatsen, daar stond hij dan toch van versteld. De Ravenclaw had hem juist zeer geduldig geleken. Iemand die je niet over dat punt van geduld wilt krijgen want hij kon zich voorstellen dat ze kwaad vrij eng kon zijn. De jongen knikte enkel op haar antwoord en liet even de stilte tussen hen in hangen.


De Slytherin had gehoopt dat zijn woorden een impact gingen hebben. Het was tenslotte niet dat hij iedereen apprecieerde of zo openlijk iets zei. Hij keek vanuit zijn ooghoeken toe hoe ze haar blik naar beneden wierp. "Jij ook", zei ze zacht waardoor hij nu een ietwat ongemakkelijk, doch positief, gevoel kreeg. Adrian volgde haar blik terug naar het ijs waar de kerel van even terug kennis maakte met het ijs. Hij kon een lach niet onderdrukken voordat hij naar Rin luisterde. "Ik heb mijn best gedaan", antwoordde hij bewust, wetende dat hij haar één keer had laten vallen. Min of meer. "Je had het daarnet over geduld", hij draaide zich half om op het bankje zodat hij naar haar kon kijken. "Waar heb je dan meer geduld voor?", vroeg hij uit interesse.


Tag: Rin


MONTY
Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake ma feb 18 2019, 20:04

- rin kiritake -
Waarschijnlijk zou ze er zelf het geduld niet voor hebben om iemand te leren schaatsen. Aan de andere kant kon ze het ook erg slecht voorstellen omdat het iets was dat ze eigenlijk helemaal niet kon. Ze had ook niet echt iets waar ze het goed mee kon vergelijken. "Ik heb mijn best gedaan", reageerde Adrian op haar opmerking. Ja okay, ze waren een keer gevallen. Maar dat was net zo goed haar eigen schuld als de zijne. Uiteindelijk had hij letterlijk het onderspit moeten delven. "Je had het daarnet over geduld", begon Adrian terwijl hij zich wat naar haar toe draaide. Rin draaide haar hoofd ook een stukje, zodat ze hem aan zou kunnen kijken. "Waar heb je dan meer geduld voor?", vroeg hij haar vervolgens. Kort dacht ze even na, wat kon ze allemaal noemen. "Euh muziek, onderzoek naar onderwerpen die me oprecht interesseren uuuh", begon ze. Haar ogen dwaalde alle kanten op alsof ze daar nog meer dingen zouden vinden om op te noemen. Ze vond niets dus draaide ze haar ogen terug richting Adrian. "Zo ver ik me nu kan bedenken was dat het eigenlijk wel."

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker ma feb 18 2019, 20:20

It matters not what someone is born, but what they grow to be


Ieder had zijn talenten en dat kon niet altijd overeen komen. Adrian doet graag aan fysieke activiteiten zoals schaatsen. Mentaal wordt hij genoeg uitgedaagd op Hogwarts waardoor hij soms nood had om fysiek zijn energie kwijt te geraken. Wat thuis dan vaak omgekeerd was en hij zich gemakkelijker eens kon verdiepen in een boek. De jongen vroeg, min of meer, naar de interesses van de Ravenclaw. "Euh muziek, onderzoek naar onderwerpen die me oprecht interesseren uuuh", hij liet haar even nadenken voordat ze concludeerde dat dat het zowat was. Adrian lachte kort, "Klinkt zo typisch voor een Ravenclaw", gaf hij hoofdschuddend toe maar herpakte zich algauw. "Ik ken niets van muziek. Kan je een instrument bespelen of...?", vroeg hij terug uit interesse. Hij kon een instrument bespelen noch zingen. Het enige wat hij kon was dansen op muziek. "Zou je ooit het geduld hebben om mij iets te leren?", vervolgde Adrian en keek ietwat uitdagend naar het meisje.


Tag: Rin


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 4 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» [EVENT] Halloween Feast
» [EVENT] Winter Ball 2018
» [event] Secret Santa 2018 IC cadeautopic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum