Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[EVENT] Ice skating!

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake di feb 26 2019, 20:44

- rin kiritake -
Het viel haar op dat hij na haar antwoord iets minder nieuwsgierig er naar leek te zijn. Alsof het hem een soort van teleurstelde. Ach, ze zou het zich vast verbeelden. Rin besloot zich in plaats daarvan op de volgende opmerking die hij maakte te focussen. "Dat is dan vrij jong? Dan ben je een talent waarschijnlijk", greens hij. Ze haalde voorzichtig haar schouders een keer op. Voorzichtig omdat ze niet er door uit balans wilde raken. Een talent zou ze zich zo snel niet noemen. Het bespelen van een instrument was net als het beoefenen van een sport of tekenen. Oefening baart kunst. "Kun je ook zingen?", vroeg Adrian haar vervolgens. Weer zo'n zelfde kwestie, iedereen kon zingen als ze maar genoeg oefende. "Ik heb ook jaren zangles gehad dus op zich wel. Al is mijn stem niet echt bijzonder of heel mooi of iets dergelijks", vertelde ze. Het was niet dat ze er ver mee zou komen in een zangwedstrijd. Er waren altijd mensen - ook die nog nooit een zangles hadden gehad - die van nature zo'n mooie stem hadden dat ze gewoon beter klonken. Dat waren de types die met lessen en techniek er wat mee zouden kunnen. In haar geval was dat dan weer geen optie.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker di feb 26 2019, 21:49

It matters not what someone is born, but what they grow to be

Ze schaatste houterig en alles wat haar uit haar concentratie of balans kon halen gebeurde net zo stram. Feit dat ze zo uit haar comfortzone was charmeerde haar. Adrian grinnikte dan ook zachtjes toen ze stijf haar schouders ophaalde nadat hij haar een talent had genoemd. Hij vroeg haar of ze kon zingen. Het antwoord paste bij haar. "Ik heb ook jaren zangles gehad dus op zich wel. Al is mijn stem niet echt bijzonder of heel mooi of iets dergelijks", hij glimlachte en schudde zijn hoofd. "Mag ik daarover oordelen als ik je ooit hoor zingen?", het was een vraag waar hij niet echt een antwoord op verwachtte. "Ik heb zo'n vermoeden dat je mooi kan zingen", zei hij eerlijk en zocht haar blik om haar reactie te peilen.


Na nog een rondje te hebben geschaatst wikkelde Adrian zijn arm voorzichtig los uit Rin haar greep en nam haar handen vast. Hij wisselde van positie door van naast naar voor haar te schaatsen. "Je bent een stuk kleiner dan ik, mijn schouder kreeg het even lastig", legde hij uit en bewoog zijn schouder. Hij wilde haar geen schuld gevoel geven maar eerlijk, hij had last in zijn arm, schouder en rug. Hij wilde haar net vragen wat ze kon spelen op de piano toen hij links van hem iemand snel zag naderen. De Slytherin kon onmogelijk de andere jongen ontwijken dus deze botste volop tegen het tweetal. Adrian probeerde Rin nog rechtop te houden maar uit reflex liet hij los en zette zijn handen om zijn eigen val te breken. De jongen die hen omver had geschaatst stond algauw op en spurtte weg. "Bied dan op z'n minst je excuses aan, asshole!", riep Adrian na en wilde hem dolgraag achtervolgen maar zijn aandacht ging vrij snel naar de Ravenclaw. "Fuck, gaat het?", vroeg hij geagiteerd. Zelf had hij zijn hand gepijnigd door zijn val te breken.


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Oskar Agard wo feb 27 2019, 14:04




Now he was pulling her, she seemed to get more comfortable in finding her balance. Maybe after a bit he could let go, so she could try on her own again. Though he’d rather not. He actually liked to hold her hand, to be honest. And now he had an excuse to do so. Else he would probably not have the guts to do it. Plus, she needed his support, obviously. While they were speaking, she looked up for only half a second, and she almost fell down again.

Her next words caused a slightly shocked expression. She wanted to go back? ”The castle tried to kill us, Emily. Are you sure you want to do that?” He asked in a tone that expressed his concern. ”I mean at least don’t go through the secret passageway again. There has to be another way in. I carried you out through a long hallway that was relatively safe”, He shared his thoughts. If she could find that, then she’d have a better way in, no?

tag: Emily

why rebuild a heart that breaks
Oskar Agard
Slytherin Student
Oskar Agard
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 LZ9ajdK

IC :
95

Posts :
100

Name :
Wolf


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Emily Green wo feb 27 2019, 20:30

Sometimes I think
Sometimes I don’t
 


She really enjoyed the iceskating, besides the fact she couldn't skate at all. But Oskar, the nice guy he was, helped her. He literally kept her upright. Emily was clumsy and that would probably never change. While skating she realised how warm his hands felt in hers. The boy was stronger then he looked, she thought. He had a slim posture but he could be athletic for all she knew. She talked about the storage room, how she wanted to return. As she expected, he looked surprised and worried at the same time. She couldn't surpress a smile as she listened to the Slytherin. "The castle tried to kill us, Emily. Are you sure you want to do that?”, she chuckled and shook her head. "The castle didn't try to kill us Oskar, I just had the unfortune to break my arm", she shook her wrist that she had broken, still holding onto his hand. ”I mean at least don’t go through the secret passageway again. There has to be another way in. I carried you out through a long hallway that was relatively safe”, she noded. The Ravenclaw didn't want to use the secret passageway as it started in misses Winter her classroom. She smiled and pulled herself a little closer to the boy. "Thank you for caring about me", she said softly, meaning every word she said, before she led the tension go so there was a more reasonable space between them. "So what do you say, in for a new adventure? You know, you don't ha~", she wanted to explain she didn't want to force him to do stuff with her. But as she wanted to finish her sentence, she had somehow tripped herself and went face forward.

T A G OskarW O R D S ### N O T E Sclumsy is my middle name

  M O N T Y
Emily Green
Ravenclaw student
Emily Green
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Giphy

IC :
42

Posts :
45

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Oskar Agard za maa 02 2019, 22:31




It sure surprised him that Emily actually wanted to go and find that room. He had this feeling that they had only found it because the castle had wanted them to. He did not trust the whole ordeal at all. Magic was weird. Maybe it was because he was only a halfblood, but there were certain types of magic he did not understand or liked at all. For example, how the building seemed to have a mind of its own. He had no clue if it was friendly or hostile towards them and that made him suspicious. So he would prefer not to go wander through the lesser known parts ever again.

But Emily had other plans. She wanted to go find the basement with the astrological ceiling again. When he expressed his concerns, she came closer for a second and told him she appreciated how he cared. A soft smile tugged at the corner of his mouth. Her next sentence was interrupted by her tipping over again. He quickly reacted by wrapping his arms around her again, but he could not keep them both from falling down. He felt how his back hit the ice, and how the air was punched out of his lungs.

For a few seconds, he could not breathe. Then, a loud gasp was audible as he sucked his lungs full of air again. His back was hurting though. He kept himself from moving as much as possible, because every movement made his back ache more. Waves of heat rolled through his body. He tried to speak, but from the moment he opened his mouth, pain hit him again. Well, that was quite annoying.

tag: Emily

why rebuild a heart that breaks
Oskar Agard
Slytherin Student
Oskar Agard
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 LZ9ajdK

IC :
95

Posts :
100

Name :
Wolf


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Rin Kiritake zo maa 03 2019, 17:37

- rin kiritake -
"Mag ik daarover oordelen als ik je ooit hoor zingen?", vroeg Adrian haar, waarop ze haar schouders enkel ophaalde. Het was niet dat hij geen mening zou hebben op dat moment als ze nu 'nee' had gezegd. "Ik heb zo'n vermoeden dat je mooi kan zingen", vervolgde hij. Ze wendde haar blik weer even terug naar haar schaatsen. Hij had haar überhaupt nooit horen zingen, dat kon hij niet eens weten. Ze probeerde zich maar weer op het schaatsen te focussen. Ongeveer een ronde later verscheen er een verbaasde blik in haar ogen zodra hij zijn arm uit haar grip haalde. Hij wilde haar toch niet zelfstandig laten schaatsen he? Dat zou namelijk echt nog niet goed komen. "Je bent een stuk kleiner dan ik, mijn schouder kreeg het even lastig", verklaarde hij waarna hij haar handen vast pakte. "Oh sorry", reageerde ze. Daar had ze eigenlijk aan moeten denken. Het was voor hem nooit geheel comfortabel dankzij hun lengte verschil om zo te schaatsen. Ze waren nog maar een klein stukje verder toen er een leerling met een rotgang op hun af kwam. Zodra ze zich besefte dat dit hoe dan ook een botsing zou worden, sloot ze haar ogen en hield ze haar adem in. Met een doffe klap schaatste ze leerling op hun in, waardoor ze alle drie op het ijs vielen. Ze had amper haar ogen weer geopend of degene die tegen hun was aan geschaatst ging er al van door. "Bied dan op z'n minst je excuses aan, asshole!", riep Adrian hem nog tevergeefs na. Een zucht rolde over haar lippen terwijl ze rechtop ging zitten. Tijdens deze beweging voelde ze al dat ze lichtelijk door haar enkel was gegaan. "Fuck, gaat het?", vroeg Adrian zodra hij zich weer op haar had gericht. "Ik heb mn enkel een beetje bezeerd, niet genoeg om echt lang last van te hebben maar ik denk dat ik beter kan stoppen nu," verzuchtte ze voor ze aanvulde "Ben jij wel ongedeerd?"

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Emily Green di maa 05 2019, 17:12

Sometimes I think
Sometimes I don’t


One moment she was enjoying the iceskating. The other moment she had an 'Emily-moment' and managed to trip over her own feet. She didn't know how she had done it, iceskating wasn't her thing for sure. She only knew she had tripped over and got caught by Oskar. The boy had taken the full blow when they hit the ice. Emily barely touched the ice as she landed on top of him, again. It wasn't the first time she landed on him. They shouldn't make this a habit. She quickly got off the boy and sat next to him on her knees. "Jesus I'm so sorry", she laughed softly but stopped that when she saw how he gasped for air and had a painful grimace on his face. Yeah, good job Em, you almost killed the boy. "Are you okay?", she felt terrible and put a hand on his shoulder, not knowing what to do. "Can I help? I know how to do CPR", she joked softly.

T A G OskarW O R D S ### N O T E S ha ha ha ha stay alive

M O N T Y

Emily Green
Ravenclaw student
Emily Green
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Giphy

IC :
42

Posts :
45

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Adrian Parker di maa 05 2019, 17:45

It matters not what someone is born, but what they grow to be

Hij had het niet willen zeggen, dat ze klein was en daardoor het hem moeilijk maakte om normaal te schaatsen. Hij had willen op zijn tanden bijten zodat zij wat kon genieten van het schaatsen, in mate van het mogelijke. Maar Adrian was nu eenmaal een eerlijke kerel die redelijk rechtdoor zee was dus had hij het maar gezegd. Feit dat ze zich excuseerde zorgde ervoor dat hij zich ongemakkelijk voelde. "Don't worry", had hij stilletjes gemompeld voordat hij Rin's handen terug had genomen en achteruit verder schaatste.


Deze keer was hij niet de oorzaak geweest dat ze vielen. Eén of ander rotjoch had hen omver geschaatst. Adrian zijn humeur was algauw verdwenen door de val. Zijn hand deed behoorlijk pijn. Hij had deze in een reflex gezet om zijn val te breken. Even vreesde hij of hij meer dan enkel zijn val had gebroken. Zijn aandacht ging echter snel naar de Ravenclaw. Het verbaasde hem dan ook niet dat ze geen zin meer had om te schaatsen. "Kun je erop staan?", vroeg hij toen ze vertelde dat ze haar enkel had bezeerd. "En met mij alles oké", en wuifde haar vraag weg. Hij was wel vaker gevallen en harder dan dit. De Slytherin wilde overeind komen maar toen hij gewicht en kracht op zijn voet plaatste voelde hij deze wegzakken in het ijs. Zijn volledige linkerbeen zakte weg en maakte kennis met het ijskoude water. Geschrokken en vloekend zette hij zijn handen op het ijs en trok zijn been eruit. "Nu wil ik hier ook weg", zei hij met klappertanden en krabbelde met een tweede poging overeind, ging een stukje weg van het gat voordat hij zijn hulp aanbood aan Rin.


Tag: Rin


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[EVENT] Ice skating! - Pagina 6 Empty Re: [EVENT] Ice skating!

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» [EVENT] Halloween Feast
» [EVENT] Winter Ball 2018
» [event] Secret Santa 2018 IC cadeautopic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum