Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The road towards knowledge [Lev]

Pagina 5 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Empty Re: The road towards knowledge [Lev]

Bericht van Aryana Miller zo nov 04 2018, 20:07





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

De leraar lachte zacht terwijl hij zijn hoofd schudde op haar vraag. Het was een dood normale vraag voor de jonge student, al klaagde ze natuurlijk niet. Hij volgde haar uiteindelijk in de richting van de deur, waarna hij een laatste spreuk uitsprak. "Nox," sprak hij waardoor het lichtje op de punt van zijn wand weer uitdoofde. Dat hadden ze dan ook niet meer nodig. In de hallen was er meer dan voldoende licht en dat luchtte het meisje stiekem wel wat op. Immers was ze niet in zijn geheel op haar gemak geweest in het donker en de opslagkamer. Toch was ze blij dat ze het niet in haar eentje had gedaan, dat zou een ramp zijn geweest. Daarbij had ze ook niet het idee dat ze dat had gedurfd, waarschijnlijk had ze dan een oudere leerling of een leraar op proberen te zoeken voordat ze actie ondernam. Wie wist wat voor een gevaren er in de hoeken en gaten van dit kasteel schuil hielden. De Professor wenkte Aryana met zich mee in de richting van de leraren kamer. Daar zou hij waarschijnlijk doorgeven wat er was gebeurd, het meisje wist dat ze in haar eentje niet welkom was in de betreffende kamer, tenminste niet zonder toestemming van een leraar. Gezien ze deze nu had volgde ze woordeloos de man in naar de kamer toe. Hoewel het jonge kind honger had, was het niet zo erg dat ze de omweg niet zou overleven. Van het vragen om hulp in het vinden van de weg naar het helpen opsluiten van een magisch wezen. Het leven hier was blijkbaar niet bepaald saai. Ze had niet verwacht dat dit zou gebeuren toen ze de Professor om hulp had gevraagd. "Je hoort wel waarom als we daar zijn." Verklaarde hij enkel waardoor het meisje hem met een lichte frons aankeek en haar schouders daarna ophaalde. Ze kon echt wel even wachtten, uiteindelijk zou ze het wel te horen krijgen. Ze was wel dankbaar dat hij niet al te snel door de gangen heen liep, anders had ze zijn lange benen nooit bij kunnen houden. Eenmaal aangekomen bij de betreffende kamer klopte hij twee keer, waardoor het meisje hem met haar donkerbruine ogen in zich op nam. Hij leek ontspannen, op zijn gemak en dus volgde ze zijn voorbeeld en rechtte ze haar schouders. Zodra hij haar naar binnen gebood, stapte ze voorzichtig naar binnen toe waarna ze net na de deuropening bleef staan. Wachtend op de Professor. Immers wist ze niet zeker wat er van haar werd verwacht. "Professor? Begon ze zachtjes terwijl ze hem met vragende ogen aan keek. "Waarom klopte je? De lerarenkamer was toch voor alle leerkrachten, waarom klopte hij dan op deze deur?


@Lev Nekrasov|| words: 454

Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Empty Re: The road towards knowledge [Lev]

Bericht van Lev Nekrasov zo nov 04 2018, 20:30

- lev nekrasov -
Aryana stapte de leraren kamer binnen en bleef net naast de deur staan. Lev volgde haar en deed de deur zacht achter zijn rug dicht. "Professor?" begon Aryana zacht waardoor Lev zijn hoofd haar kant op draaide. "Waarom klopte je?" vroeg ze hem vervolgens. Wat ongemakkelijk keek hij door de kamer voor hij zijn ogen weer op het bruinharige meisje richtte. "Macht der gewoonte?" sprak hij wat twijfelachtig. Hij zou het maar achterwegen laten dat er ook een aantal professoren waren die dus tegen hem waren. Hij was ooit begonnen met kloppen zodat mensen niet zouden schrikken als hij ineens binnen stapte. Hij bewoog zich soms stiller dan de bedoeling was en met de sporen van Dark Magic die om hem heen vlogen konden mensen daar van schrikken. Een aardig deel van de professoren was namelijk wel instaat om dat op te merken. In tegenstelling tot de meeste leerlingen gelukkig. Lev draaide zich richting de persoon wie alle opslag ruimtes regelde waarna hij kort en bondig vertelde wat er was gebeurd. Vervolgens liep hij richting degene wie de house points bij hield. "Aryana hier heeft mij zojuist geassisteerd bij het vangen van een ontsnapte Kneazle, daarom wil ik graag wat punten aan Hufflepuff geven." De jonge vrouw begon wat op een blaadje te krabbelen terwijl hij nog een laatste keer nadacht over hoeveel punten het beste zouden zijn. Een goed antwoord in een les was afhankelijk van de moeilijkheid vijf tot tien punten waard. Nu had Aryana niet enorm veel gedaan maar wel gewoon geholpen wanneer hij het vroeg. "Tien punten voor Hufflepuff," sprak hij tegen de jonge vrouw waarna hij vanuit zijn ooghoeken even naar Aryana keek.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Empty Re: The road towards knowledge [Lev]

Bericht van Aryana Miller zo nov 04 2018, 20:43





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

De Professor volgde haar naar binnen toe, waarna hij de deur sloot. Zodra de vraag haar lippen verliet draaide hij zijn hoofd wat ongemakkelijk naar haar toe. Waarschijnlijk was het een lastige vraag om eerlijk te beantwoorden. Hij keek de kamer even rond voordat zijn ogen weer op de donkerbruine van Aryana rustten. "Macht der gewoonte?" Klonk er niet al te zeker, waardoor ze hem met een kleine frons aan keek en daarna knikte. Er zat vast meer achter maar dat hoefde ze allemaal niet te weten. Het meisje bleef zoals ze ook in de opslagkamer had gedaan dicht in de buurt van de Professor het deed haar veiliger voelen. Rustiger ook, om te weten dat ze in de buurt van iemand stond die deze school kende en in staat was zichzelf te beschermen. Aryana volgde hem naar de persoon die zich over de opslagruimtes ontfermde waarna hij de situatie uitlegde. Vervolgens liep hij in de richting van degene die de House Points regelde. "Aryana hier heeft mij zojuist geassisteerd bij het vangen van een ontsnapte Kneazle, daarom wil ik graag wat punten aan Hufflepuff geven." De jonge vrouw begon wat op een papiertje te krabbelen terwijl het meisje ongemakkelijk in de buurt van de Professor bleef staan. Hoewel ze stiekem wel een beetje trots was dat ze wat punten voor Hufflepuff had binnen gehaald, was ze ook ongemakkelijk wanneer de aandacht op haar viel. Gelukkig leek de vrouw vooral gefocust op wat de Professor haar vertelde. "Tien punten voor Hufflepuff," sprak hij uiteindelijk, waardoor het meisje hem even aan keek. Tien punten was de hoeveelheid die ze konden krijgen wanneer ze een redelijk moeilijke vraag goed beantwoorden. Voorzichtig stapte het meisje op hem af waarna ze hem vragend aan keek. "Professor, is er nog tijd voor lunch of moet ik direct naar de klas?" Vroeg ze zachtjes toen het duidelijk werd dat de vrouw uitgeschreven was en ze klaar waren in de lerarenkamer. De lunch was waarschijnlijk bijna afgelopen, maar honger had ze wel. Ze had die ochtend wel goed gegeten maar aangezien ze in de groei was, vroeg haar lichaam ook om veel. Iets dat ze niet kon ontkennen, al helemaal niet toen haar maag zachtjes rommelde.


@Lev Nekrasov|| words: 369

Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Empty Re: The road towards knowledge [Lev]

Bericht van Lev Nekrasov zo nov 04 2018, 20:52

- lev nekrasov -
Zodra hij zag dat ze op hem afgestapt kwam draaide hij zich naar haar om. De vrouw was toch zo goed als klaar met schrijven en verder hadden ze niet echt iets meer te doen in deze ruimte. "Professor, is er nog tijd voor lunch of moet ik direct naar de klas?" Lev's ogen zochten naar de klok op de muur. Het was nog een paar minuten tot de pauze voorbij was. Hij wenkte haar eerst mee de leraren kamer uit voor hij een antwoord gaf op haar vraag. "Wil je per se naar je volgende vak? Anders kan ik wel regelen dat je er niet naar toe hoeft zodat je wat kan eten en even bijkomen van wat er is gebeurd." Hij sprak rustig en op een manier die duidelijk maakte dat de keuze geheel aan haar zou zijn. Als het een vak was waar ze graag naar toe wilde kon ze gewoon gaan. Anders was dit een volledig geldige reden om een leerling een uur extra pauze te geven. Dat soort dingen waren toegestaan als er iets mild schokkends gebeurd was en er een docent was om er bij te blijven. Hij had het volgende uur geen les te geven, het uur daarna was zijn volgende les pas.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Empty Re: The road towards knowledge [Lev]

Bericht van Aryana Miller zo nov 04 2018, 21:48





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Zodra de leerlinge op hem was afgestapt draaide hij zich naar haar om. De vrouw was zo goed als klaar met de notities die ze had gemaakt en verder hadden ze niet echt zoveel te doen in de leraren kamer. Ze vroeg hem zacht of ze meteen naar de volgende les moest of eerst nog kon eten. Ze had het idee dat er niet veel tijd meer voor de lunch was en de volgende les begon. De leraar zocht met zijn ogen naar de klok aan de muur. Aryana volgde zijn blik, de klok had ze nog niet opgemerkt maar ze zag wel dat de pauze inderdaad ten einde was. De Professor wenkte haar de kamer uit en ze volgde zonder morren terwijl de deur achter haar gesloten werd. "Wil je per se naar je volgende vak? Anders kan ik wel regelen dat je er niet naar toe hoeft zodat je wat kan eten en even bijkomen van wat er is gebeurd." Sprak hij rustig, haar duidelijk makende dat de keuze geheel aan haar zou zijn. Als ze de volgende les wou halen, zou ze nu er heen moeten gaan. Echter was ze duidelijk niet in staat een les te volgen terwijl haar maag rommelde en ze moeite had alles te plaatsen. Al hielp de kalme aanwezigheid van de Professor beduidend. "Ik denk dat ik eerst moet eten," Klonk er uiteindelijk zachtjes al was het duidelijk dat ze het liefste niet al te vaak een les miste. Ze keek hem aan met haar warme donkerbruine ogen terwijl Aryana haar armen lichtjes over elkaar sloeg. Ze wist dat ze de rest van de dag niet zonder eten vol zou houden en dat was alles behalve praktisch en veilig. "Weet je zeker dat mijn volgende Professor er geen problemen mee heeft?" Klonk er zachtjes terwijl ze op haar lip beet.


@Lev Nekrasov|| words: 308

Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Empty Re: The road towards knowledge [Lev]

Bericht van Lev Nekrasov zo nov 04 2018, 22:03

- lev nekrasov -
Het duurde even voor er een antwoord van Aryana kwam. "Ik denk dat ik eerst moet eten," sprak ze uiteindelijk op een zachte toon. Lev gaf een bevestigend knikje. Een hele middag zonder eten moeten gaan was zwaar. Je kon er op trainen dat je er tegen kon maar dat verloor je ook snel. Waarschijnlijk zou hij het nu nog niet half zo lang uithouden als vroeger. "Weet je zeker dat mijn volgende Professor er geen problemen mee heeft?" vroeg ze vervolgens op een al even zachte toon. Lev gaf een knikje ter bevestiging. "Afhankelijk van de professor worden ze hooguit wat chagrijnig op mij, daar kan ik wel tegen." Na deze woorden draaide hij zijn hoofd richting de Great Hall. Waarschijnlijk zou het eten voor het merendeel al weg zijn als ze daar heen zouden gaan. "We kunnen beter eerst even richting jouw les gaan zodat ik dat aan de professor kan doorgeven en daarna naar de keuken voor eten." Het was belangrijk om de professor wel van tevoren te vertellen dat ze er niet zou zijn. Dat maakte het voor zowel hun als de docent makkelijker.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Empty Re: The road towards knowledge [Lev]

Bericht van Aryana Miller ma nov 05 2018, 08:53





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Aryana was een kind die en verlegen en bedachtzaam was. Waardoor haar antwoorden niet altijd snel en krachtig waren maar zacht en bedachtzaam. Op een veelal verlegen toon. In dit geval kon ze de lichte honger die ze in haar maag voelde niet negeren. Waardoor ze voor haar doen al snel een antwoord gaf. De Professor gaf haar een bevestigend knikje. Waarschijnlijk begreep hij het ook wel, een hele middag zonder eten; was voor geen persoon makkelijk. Al helemaal niet als de persoon in kwestie in de groei was zoals Aryana. Haar lichaam had nu eenmaal meer voedsel nodig. Uiteindelijk, onzeker als ze was; wou ze weten of haar volgende Professor er problemen mee zou hebben. Weer gaf de man een knikje, in haar ogen leek hij best geduldig. Immers had hij tot nu toe haar vragen zonder problemen beantwoord. "Afhankelijk van de professor worden ze hooguit wat chagrijnig op mij, daar kan ik wel tegen." Naar die woorden gehoord te hebben verscheen een klein glimlachje op het gezicht van de jonge studente. De man draaide zijn gezicht op dat moment weg in de richting van de Great Hall. Het eten zou daar waarschijnlijk al zo goed als verorberd zijn. "We kunnen beter eerst even richting jouw les gaan zodat ik dat aan de professor kan doorgeven en daarna naar de keuken voor eten." Besloot de oudere Wizard waardoor het meisje langzaam knikte. "Ik zou Professor Winter hierna hebben," Verklaardr het meisje op een zachte toon. Aangezien ze niet verwachtte dat de Defence Against The Dark Arts leraar haar hele rooster uit het hoofd zou kennen. Hierna wachtte ze geduldig tot de Professor haar naar de juiste plek zou begeleiden. Immers was ze alles behalve bekend in het hele kasteel. Natuurlijk kon ze vaak haar Common Room wel vinden; anders had ze altijd the Fat Griar nog, hun House geest. Die was over het algemeen behoorlijk behulpzaam.


@Lev Nekrasov|| words: 317

Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Empty Re: The road towards knowledge [Lev]

Bericht van Lev Nekrasov ma nov 05 2018, 15:52

- lev nekrasov -
Er kwam een langzaam knikje als reactie op zijn voorstel. "Ik zou Professor Winter hierna hebben," vertelde Aryana hem. Lev gaf een bevestigend knikje voor hij haar mee wenkte naar het potions lokaal. Het kwam voor hem wel mooi uit dat haar volgende les Alison als professor had. Hij kende de blonde potions professor al een aardig lange tijd en ondanks dat hij onzeker was over het woord zou je hen misschien wel vrienden kunnen noemen. Hij was in ieder geval er wel zeker van dat hij geen extra onenigheid met andere professoren zou veroorzaken. Dat maakte het voor hem gewoon een heel stuk makkelijker. Aangekomen bij het lokaal vertelde hij Aryana even op de gang te wachten voor hij het lokaal binnen stapte. Enkele momenten later stond hij weer op de gang. "Op naar de keuken dan maar?"
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The road towards knowledge [Lev] - Pagina 5 Empty Re: The road towards knowledge [Lev]

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Safety and knowledge [Ezra]
» Hunter Road

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum